Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ THIÊN ÂN

Hành chính
Tài chính - Kế toán
Kỹ thuật
Buôn bán/ Kinh doanh
Xây dựng
Quản lý sản phẩm & dự án
An ninh - Bảo vệ
Marketing/ Truyền thông
Vận tải
Dịch vụ khách hàng
Chăm sóc sức khỏe
Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ THIÊN ÂN

Cập nhật 11/01/2025 16:29
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ THIÊN ÂN
Secretary
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 22/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 4th Floor, SFC Building, 146E Nguyen Dinh Chinh, Ward 8, Phu Nhuan District, HCMC.

Mô tả công việc

Purpose: The ultimate objective is to personal support and save time for BOD in daily operations.
Responsibilities:
• Perform secretarial/personal assistant/administrative duties to support Board of Directors (BOD).
• Proactively manage and coordinate the diary of BOD by prioritizing and arranging internal and external meetings, conference calls, appointments ensuring appropriate briefing papers are prepared and provided. Be responsible for drafting agendas, taking minutes of meetings/ conferences/ appointments.
• Compile daily action checklist (sorting of all pending request) to help daily time management.
• Welcome guests of BOD and provide good logistic arrangement for them (tickets, transportation, accommodation, meals, purchasing, entertainment events ... ect) and support other activities related while staying in Vietnam. Communicate with the guests as advised by BOD when requested.
• Respond quickly, positively and with flexibility to rapidly changing and often pressure situations.
• Handle and prioritize all outgoing or incoming correspondences (e-mail, letters, packages etc.). Take call messages and transfer to BOD timely.
• Compile daily action checklist (curation of all pending request) to help daily time management.
• Plan and organize BOD's travel including air ticket, transportation and accommodation booking, travel insurance, visa and other relevant tasks required.
• Prepare documents, slides, reports as well as research and analyze necessary information according to the request of BOD.
• Be the connection between BOD and other departments or third parties.
• Coordinate with suppliers/ vendors to ensure working condition of BOD. Support BOD's families in dealing with suppliers/vendors of purchasing equipment and providing services.
• Organize lunches, dinners, meals, entertainment (sport or golf booking .v.v.) with business associates and take care of partners on special occasions such as sending gifts, flowers on holidays, anniversary ,...
• Apply visa/ TRC for BOD or when requested.
• Support BOD to interpret in the meeting or translate documents upon request.
• Teaching Vietnamese for the Director when requested.
• Business both local and oversea trips may be required.
• Run errands as requested.
• Other works as assigned by BOD.

Yêu cầu công việc

Educational background: Candidate must possess at least a College Degree or graduated University (English or Korean language major- additional qualifications would be advantageous)
Experiences: Minimum from 1- 2 years work experience in secretarial/administrative role/ interpreter, preferably in professional services environment (working in foreign company is a plus)
Skills required:
Proficient computer skills (Microsoft Office skills)
Good written and spoken English (being able to speak Korean is an advantage).
Strong organizational and time management skills, with the ability to perform and priorities multiple tasks efficiently
Personalities:
Discretion and trustworthiness in handling sensitive and confidential information
Efficient, flexible, cautious and able to adapt in different environment
Positive, proactive, take initiative, good co-ordination skill, possess tact and diplomacy
Detailed, responsible, enthusiastic and honest
Can-do attitude and team work
Warm, friendly, supportive

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
The benefits include attractive salary and bonus, extra annual leave.
Cơ hội du lịch
Annual outing trip and many attractive events throughout the year.
Khác
International and professional working environment, long term and growing career path.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ THIÊN ÂN
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ THIÊN ÂN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Cổ phần Đầu tư Thiên Ân được thành lập ngày 11/01/2010 theo giấy phép ĐKKD số 0104374560 do sở Kế hoạch và đầu tư thành phố Hà Nội cấp.
-    Trụ sở chính: Tầng 2, toà nhà XPHOME STAR, KĐT, Tân Tây Đô, Đan Phượng, Hà Nội, Việt Nam
Công ty Cổ phần Đầu tư Thiên Ân hoạt động trong lĩnh vực Tổng thầu và Đầu tư Xây dựng: Công trình Giao thông, Hạ tầng kỹ thuật, xây dựng Dân dụng và công nghiệp. Trải qua gần 10 năm hình thành và phát triển, tiếp nối tầm nhìn và đạo lý kinh doanh phát triển bền vững vì cộng đồng mà Người sáng lập đã đề ra, Thiên Ân luôn giữ vững tôn chỉ “Chất lượng – Uy tín – Nhân văn”.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ THIÊN ÂN

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ THIÊN ÂN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ THIÊN ÂN

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ THIÊN ÂN

Click để đánh giá