Mô tả công việc
- Work closely with Marketing and Sales teams to design and product marketing communications (print & digital) pieces (brochure, flyer, slide, animation video) for a wide variety of products.
- Conceptualize campaign vision, harnessing original graphics, copy, content websites, social media and other materials
- Lead all aspects of visual corporate representation, including but not limited to company image and graphics, media releases and relevants links, changes and overall maintenance
- Basic image manipulation; scanning, color correcting, retouching, proofing, and image quality control
- Manage projects and ensure to deliver them in time.
- Update latest visual and design trends of technology domain
Yêu cầu công việc
- 1+ years of experience and have experience of design in Ecommerce field is preferred
- Excellent knowledge of Adobe Illustrator, Photoshop and Microsoft PowerPoint or any graphic design tool for graphic design purpose
- Excellent knowledge of Adobe Premiere Pro, After Effects or any 2D/animation video design tool for video/animation production purpose
- Video production knowledge is preferred
- Good communication in English is a must
- Strong organizational, problem solving and time-management skills. Work well with tight deadline in a team environment
- Please send your application in English.
Quyền lợi được hưởng
- PC provided, birthday gifts, happy hour parties, wedding gifts, holiday gifts.
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….
Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.
Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE) như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.