Mô tả công việc
- Marketing Administration:
- Processlegal and internaldocumentation formarketing activities.
- Process payment documentation for marketing activities.
- Record and report up-to-datemarketingbudget tracking, expense reporting and invoices processing.
- Manage archives of all marketingdocumentation.
- Facilitate communication between team members, departments, and vendors.
- Support in oversee daily marketing team operations: manage schedules, coordinate meetings, handle correspondence, etc.
- Support in maintain relationships with marketing vendors and agencies.
- Operational Marketing Execution:
- Request & ensure marketing promotion offers are setup as planned.
- Manageallocation and delivery of marketing collaterals and merchandises as planned.
- Manage marketing inventory of all collaterals and merchandise stocks.
- Conduct internal audit and support competitors’ activities research.
- Support with online platforms management.
- Other ad-hoc tasks requested byHead ofMarketing.
Yêu cầu công việc
- Minimum 1-year experience
- Exceptional attention to detail with a commitment to producing high-quality work.
- Good written and verbal communication in English & Vietnamese.
- Proven efficient time and priority management.
- Fast learner and able to work withmultiple systems.
- Able to perform in a dynamic and fast-paced working environment.
- Proficient in Microsoft Excel, Word and Power Point.
Quyền lợi được hưởng
Being a part of a young, dedicated, professional team, we offer a competitive salary based on your competence with benefits packages for you that include:
- 24/7 health insurance
- 13th-month salary and performance-based bonus
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….
Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.
Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE) như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.