Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
E-commerce onsite media:
· Collaborate with in-house commercial team to develop and execute onsite ads on platforms (Shopee, Lazada, Tiktokshop) in campaigns and BAU.
· Be responsible on KPIs of ROAS, key words performance and daily livestream enter-room rate.
· Be updated and adopted with new media tools, new policies related to advertising on platforms.
Social media:
· Collaborate with brand team to develop media goals that aligns with Marketing objectives.
· Collaborate with media agency to ensure appropriate media planning and implementation to deliver aligned media goals.
· Manage agency on day-to-day execution including campaign setup, URL link set up, tracker setup, monitoring & optimization to ensure quality performance.
· Be updated with new media trends. Proactively propose to brand team with applicable practices.
· Be responsible on KPIs of full funnels performance and ROAS.
Yêu Cầu Công Việc
· At least 2 years experiences in digital performance marketing for E-commerce.
· Proven track records in campaign performance delivery.
· Detail orientated, organized & capable of handling workload through timely response
· Strong analytical skills, data savvy and love crunching numbers.
· Eagerness to learn and grow with result-oriented mindset.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 26 - 36
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….
Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.
Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE) như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.