Mô tả công việc
- Manage purchasing tasks in the assigned scope by following the Purchasing procedure and Company policy to achieve the objectives of the Department and Company.
- Source, select, and approve suppliers for designated indirect categories in close cooperation with relevant user departments (including supplier audits when relevant).
- Work with the Marketing and Sales team to ensure the best service providers align with sales marketing strategies.
- Support user departments (Maintenance, Production, Projects, and other functions) in ensuring optimal indirect specifications are in place.
- Ensure the best possible agreements for designated Indirect categories, according to the purchasing objectives, by following the Purchasing Process and utilizing relevant contract formats (including frame agreements, etc.).
- Place and follow up orders in the system based on agreements/contracts when relevant.
- Execute invoice control according to company guidelines.
- Report on agreed KPIs including supplier performance to the Purchasing Manager.
- Other tasks as assigned.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Foreign Trade, Supply Chain Management, Business Administration, Engineering, or related fields.
- At least 5 years' experience in Indirect Purchasing for Services (Communication, Digital media, Event,...), Maintenance, and Projects, preferably in a Manufacturing environment.
- Ability to work independently and under high pressure.
- Honesty, integrity, and process discipline.
- Structured thinking, strong analytical and problem-solving skills.
- Good negotiation, effective communication, and influencing skills.
- Collaboration and teamwork across organizations.
- Fluent in English and good computer skills (Microsoft Office, SAP/ ERP).
*** We offer:
- An international and professional working environment.
- Opportunities to work with Regional and Global team.
- Continuous learning opportunities and training activities through on-the-job training and our in-house learning Jotun Academy.
- Attractive compensation and benefits (13th month salary, performance bonus, allowances, etc.).
- Engagement activities (Outing, Teambuilding, Family Day, Sport Day, etc.).
- Healthcare for self and your family members.
- Overall health (Physical health, Mental health and Social health) programs and activities.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CÔNG TY CỔ PHẦN DEVYT được thành lập vào ngày 18/12/2000. Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển, Công ty đã trở thành một hệ thống với các công ty thành viên hoạt động trong các lĩnh vực sản xuất công nghiệp, thương mại, dịch vụ đa dạng, với quy mô nhân lực toàn hệ thống lên đến 6000 lao động.
Lấy sản xuất làm mục tiêu mũi nhọn và nền tảng cho hoạt động kinh doanh của tập đoàn, Devyt đầu tư xây dựng hệ thống các nhà máy chuyên sâu nhằm cung cấp các sản phẩm đa dạng bao gồm bao bì, văn phòng phẩm và đồ chơi. Luôn đặt lợi ích của thế hệ tương lai lên trước, Devyt chú trọng hưởng ứng xu thế phát triển bền vững toàn cầu và lựa chọn sản xuất các sản phẩm bao bì từ những nguyên liệu thân thiện với môi trường như bột giấy, bột mía, giấy phế liệu.