- Understand the market and category opportunities within territory to identify opportunities for market share growth at the customer/account level.
- Maintain strong, current nutrition, scientific, and medical knowledge to support selling and educating about Abbott products.
- Execute on account plans that grow market share based on these opportunities, in alignment with the territory strategy.
- Educate HCPs on the importance of nutrition on patient quality of life, and the role of Abbott’s products in increasing quality nutrition, through effective detailing conversations.
- Conduct consultative selling dialogues with HCPs to secure commitment to recommend Abbott products as the brand of choice.
- Uncover the needs and priorities of individual HCPs to customize the positioning of Abbott products, and the benefits to the patient of choosing the Abbott brand.
- Build a story about the Abbott product to demonstrate how the product meets the needs of the HCP, and highlights the benefits of choosing the Abbott brand.
- Anticipate and manage HCP objections to recommending Abbott products. Gain HCP agreement to recommend Abbott products to patients requiring nutritional support.
- Measure progress against account objectives, per the account plan, and take action to ensure targets are met on a monthly and quarterly basis.
- Collaborate with PGs to support patient education regarding nutrition and Abbott brands, to influence patient choice of nutrition products. Meet key KPIs and targets as assigned by the Sales Manager.
- Develop and maintain strong relationships with HCPs throughout the customer account, at different levels of responsibility and influence.
- Leverage existing HCP relations
- Experience in Pharmacy
- Degree in Pharmacy or Medicine
- Sales ability
- Strategic account management
- Excellent communication skills
- Organization and planning skill
CÔNG TY CỔ PHẦN DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN phôi thai là một lâm trại nuôi trăn và sản xuất hàng thủ công mỹ nghệ do ông Đinh Văn Vui – một người con quê hương Sóc Trăng bắt đầu xây dựng vào năm 1987. Lâm trại lúc đầu chỉ có 6.600 m2 đất hoang, có một con suối chảy qua với huyền thoại 7 cô gái đồng trinh cùng tuổi Rồng quy tiên tại dòng suối nên dân trong vùng gọi là Suối Tiên. Đầu năm 1992, dự án xây dựng khu Du Lịch Văn Hóa Suối Tiên được hình thành, các hạng mục công trình lần lượt ra đời. Ngày 02 tháng 09 năm 1995, nhân dịp kỷ niệm Quốc khánh nước CHXHCN Việt Nam, Du Lịch Văn Hóa Suối Tiên chính thức mở cửa đón du khách từ mọi miền đất nước.
Review DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN
Học hỏi cách tư duy công việc, kế hoạch, phải làm việc chủ nhật và ngày tết (ID)
Quy định công ty khắt khe, môi trường làm việc không sáng tạo (ID)