Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Planning Marketing Strategy
- Work with HOM to research, create & plan for Brand Strategy & direction
- Work with HOM to build Yearly Roadmap & Annual planning
- Work with MKT team to build deployment plan for Yearly & Quarterly plan
- Implement a strategic integrated marketing communications plan following correlating budget.
- Develop advertising opportunities on ATL & BTL channels
Content & Digital Marketing
- Lead team to plan & deploy content for brand on various channels
- Managing brand's communication including channels, content and advertising tools
Customer Engagement & Offline Activation
- Lead team to plan and deploy offline activations
- Facilitate customer engagement and retention on-site through marketing channels (eg. tactical offers) to improve brand loyalty, expand outreach, visibility and value.
- Support the Operations team in managing guest experience on-site during events.
Brand Management & Awareness
- Coordinate and manage media/ public interest to generate coverage and maintain awareness of the brand
- Keep current with marketing trends
- Evaluate and prepare reports showing the results of marketing campaigns (return on investment, effectiveness, feedback, etc.)
- Maintain effective internal communications to ensure all relevant internal departments are kept informed of marketing objectives, activities and brief
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's Degree in Sales/Marketing/Business Administration or its equivalent.
- At least 3 years of related experience in sales/marketing/service/F&B industry, or equivalent combination of education and experience.
- Proven track record as managing brand.
- Has a genuine interest and knowledge of the food and beverage or entertainment industry
- Strong network of connections is an asset
- Self-motivated, creative flair, eye for detail and resourceful
- Strong project management skills
- Excellent communication skills. Able to think and write strategically
- Advance computer proficiency. Skilled in digital marketing/social media including Adobe and other design software skills
- Those who embody the culture of the brand
- Youthful and energetic and people-minded individuals with a can-do attitude
- Good technical knowledge of available standards, methods, tools and applications.
- The ability for creative ideas & treatments for online content in multi-channel campaigns.
- Speak English as a native is a big plus
BENEFITS:
- Join one of Vietnam's largest and most prestigious companies in the nightlife sector
- Be a leader in the thriving lifestyle scene of Vietnam
- Work with a young, dynamic, and creative team
- Explore diverse career opportunities in nightlife, food and beverage, and luxury retail industries
- Enjoy an attractive income and investment opportunities
- Participate in annual team-building activities and a grand year-end event
- Receive a 13th month salary
- Benefit from annual performance review
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 27 - 34
- Lương: 23 Tr - 25 Tr VND
Công ty Cổ phần Dược phẩm Thái Minh chính thức đi vào hoạt động ngày 15/2/2012 với 12 nhân viên ban đầu.
Tiền thân của Thái Minh là Phòng Marketing trực thuộc công ty TNHH Tư vấn Y Dược Quốc tế (IMC) với người sáng lập là Ths.Ds Nguyễn Quang Thái.
Ấp ủ ý tưởng thay đổi thói quen tiêu dùng của người Việt Nam trong ngành Dược từ các sản phẩm nhập ngoại sang các sản phẩm của Việt Nam, dựa trên những sản phẩm có chất lượng vượt trội, được nghiên cứu kỹ lưỡng, được làm Marketing một cách chuyên nghiệp và được bán rộng rãi trên thị trường, công ty Thái Minh được thành lập để trở thành nơi hội tụ những yếu tố cốt lõi trên.