Responsibilities:
- Planning and implementing digital content strategies across online platforms.
- Ability to produce both short and long form content for various channels.
- Creating a wide range of content forms including blogs, e-book, whitepapers, podcasts, video, and webinars.
- Conceptualize and develop engaging and innovative content and campaigns with the use of photography, video, and infographics.
- Conduct market research and analysis, design and develop propositions that are relevant to target audiences.
- Manage both on-page and off-page SEO strategies.
- Collaborate with designers, other departments, and so on to produce relevant content related to technologies and software development.
- Support marketing teams to conceptualize and organize online events.
- Other duties that may be delegated or stipulated by management.
Requirement:
- At least 6 months of experience as Content Marketing Executive
- Thorough knowledge of search engine and SEO strategies.
- Proficiency in web analytics and other keyword tools.
- Strong command of English, (certificates are preferred)
- Attention to detail, and an eye for creative composition and layout.
- Organizing online events like webinars, compiling ebooks, and editing videos would be an advantage.
Qualifications:
Bachelor’s degree in Marketing or a related major
Benefit:
- Salary: 10,000,000 – 15,000,000 VND/month.
- 13th, 14th monthly salary bonus
- Review working performances 2 times a year.
- Regular training, birthday bonus, company team building (2 times a year)
- Social and health insurance under Vietnamese Labor Law.
- Annual health checkup for all employees.
- Work in a dynamic, open-minded, and creative environment.
Công ty Cổ phần Goldsun Việt Nam đã trải qua 20 năm phát triển và vươn lên không ngừng, đã và đang trở thành 1 thương hiệu ngày càng được khẳng định và tin dùng tại thị trường trong nước.
Với phong cách phục vụ chu đáo và chính sách hậu mãi cầu thị, sản phẩm của Goldsun không ngừng chinh phục khách hàng trong nước mà ngày càng vươn xa, chinh phục thị trường thế giới, xuất khẩu mỗi năm đạt hàng triệu USD, trở thành đối tác của nhiều thương hiệu nổi tiếng như: Landmann, Ikea, Newell Rubbermaid…Bằng uy tín kinh doanh, Goldsun đã nhận được sự góp vốn của 2 Quỹ Tài chính nổi tiếng là: Quỹ tín dụng Quốc tế Mekong Capital và Quỹ đầu tư Việt Nam. Công ty hiện có gần 1000 CBCNV làm việc tại 3 chi nhánh miền Bắc, Trung, Nam.