Mô tả công việc
JOB SUMMARY:
- Manage all sales activities and events in line with the annual sales and marketing plan in order to achieve/exceed budget in forecasted room revenue, occupancy and RevPAR
MAJOR DUTIES & RESPONSIBILITIES:
- With DOSM plan sales strategy and action plan to achieve budget
- Sell all facets of the property and cross sell other group properties
- Sell to new, existing and prospective clients and business accounts considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
- Develop and maintain a regular pattern of sales calls
- Build profile within local market place through attendance at various events and develop contacts with business generators: corporate accounts, travel agents and tour operators, airlines, Government Departments and other producers
- Entertain clients when required
- Plan and conduct familiarization tours and site inspections
- Travel when required to promote the hotel and develop potential business
- Interface with operations on a timely basis
- Monitor competitors activities, collect and analyze market intelligence
- Assist in the evaluation of sales and marketing activities, analyse sales mix and likely impact on budget targets
- Report as required on sales activities and successes, attend regular meetings
- Work with DOSM in the preparation and management of the Department’s budget
- Perform other duties as assigned
KEY RELATIONSHIPS:
- Hotel employees
- Interact with guests and individuals outside the hotel including, but not limited to, current and potential clients, owning company representatives, competitors and other members of the local community
Yêu cầu công việc
- At least 2 years In Hotel 4 or 5 starts (mandantory)
- Degree in Hospitality, Tourism, Business Administration or Sales & Marketing
- Demonstrated selling skills
- Good verbal and written communication skills in English to interact with guests and clients
- Proficient in Microsoft Office
- Knowledge of PMS preferred
Quyền lợi được hưởng
- Basic salary + service charge + Quarterly bonus 4.5 million
- Commission Lunch allowance, free parking 13th month salary 12 days of annual leave according to the law
- Friendly and harmonious working environment with promotion potential
- Other benefits according to company policy
Luklak - công ty công nghệ phát triển những phần mềm ứng dụng thế hệ mới, dùng trong quản lý - làm việc, đáp ứng tổng thể và hoàn chỉnh mọi nhu cầu - tính năng các mảng việc bên trong doanh nghiệp cũng như tạo môi trường kết nối làm việc giữa doanh nghiệp với nhau. Luklak bắt đầu ở thị trường ở thị trường Việt Nam để hoàn thiện sản phẩm, và sau đó mục tiêu chính hướng tới sẽ là thị trường toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding: từ 1 lần/năm, cả trong và ngoài nước
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN LUKLAK được thành lập năm 2022.
Mission
- CÔNG TY CỔ PHẦN LUKLAK luôn tập trung vào mục tiêu trở thành người bạn đồng hành tin cậy của mọi khách hàng. Chúng tôi thấu hiểu rằng, mỗi hành trình đều là một câu chuyện riêng, và chúng tôi tạo ra những trải nghiệm không gì sánh bằng để mang đến những kỷ niệm vô giá cho du khách.
- Khoảng 15 năm vừa qua là một chu kì trọn vẹn cho một thế hệ ứng dụng doanh nghiệp cũ, và đến giờ đang đi vào cuối chu kì đó. Đồng nghĩa với một chu kì - một thế hệ mới về ứng dụng doanh nghiệp đang từng bước được hình thành. Và LukLak sẽ là một phần trong thế hệ mới đó, kế thừa những giá trị đã được khẳng định trong chu kì trước, và tham gia vào cùng tạo lập mới - định nghĩa lại những số giá trị cốt lõi. Không chỉ là các ứng dụng nội bộ doanh nghiệp, mà còn định hình lên một thế giới công việc - the working world - nơi mọi công ty, mọi nhóm độc lập và các cá nhân có thể kết nối làm việc cùng nhau.