Mô tả công việc
1. Human Resources:
• Welcome onboard, collect documents and prepare procedures for new staff at Level C or below, check documents, make meal cards, fingerprints, hand over to department
• Welcome onboard casual staff/ interns: Check ID cards, collect documents/information, make gate cards
• Assign shifts/adjust shift assignments on SAP system, control entry/exit times to match shift assignments
• Summarize and submit overtime plans
• Finalize monthly work, finalize leave list, complete leave records
• Reward - discipline procedures and monitor upload to Police
• Coordinate periodic health check-ups
• Register department meals for canteen
• Do casual wages payment: Summarize work, do payment requests, create PR/PO, send payment documents to Cluster HR,…
• Collect insurance payment documents for the Cluster HR Department
• Send employee insurance payment documents to PVI
• Return social insurance books and health insurance cards to employees
• Implement for employees to sign and transfer labor contracts for level C or below, including casual contracts
• Resignation procedures: submit resignation letter, send information to Cluster HR, instruct employees on handover procedures, sign Termination Minutes and Resignation Decision, submit for signature and stamp => return to employees when there is a separate insurance and Resignation Decision.
2. Training
• Monitor and manage state certificates
• Contact, implement, and organize state certificates for Hotel
• Support Head of Department in training implementation: Organize classes, support classes, etc.
• Support Head of Department/ Hotel Manager in organizing bonding and internal communication programs
• Contact and coordinate with the Fire Prevention and Fighting Agency to organize annual fire prevention and fighting drills.
• Popularize information & training programs implemented from Cluster Training; monitor & update progress as required
• Send Training Plan of new month to Cluster Training after summarizing from Departments at the end of the previous month/beginning of the new month
3. Activities
• Plan, create ideas and coordinate the implementation of internal activities for employees (employee birthdays, Melia Talk, skill competitions, holidays, anniversaries, themed activities issued by Melia...)
• Summarize the monthly activities and estimated budget then submit to Cluster Human Resources
• Implement monthly reports on hotel areas then submit to Cluster Human Resources
• Other activities and reports as assigned by superiors
4. Recruitment
• Coordinate and make the hiring requests to cover vacancies with HoDs and is responsible for the publication (internal and external) of vacancies and screening candidates following the policies and procedures defined by HR Cluster. Supports Heads of Department in the selection of team members.
• Promotes greater visibility of job offers through their publication on the social media profiles of other employees and Heads of Department.
• Supports the Heads of Department and Hotel Manager in coordinating interviews.
• Implements and promotes Employer Branding campaigns in hotels after coordinating with the HR Cluster.
• Attends events related to local Schools (University/College/…). Prepares and participates in student hotel visits, promoting experiential events and the participation of Head of Department in their presentation to strengthen our employer brand.
• Together with the Heads of Department, ensures appropriate experiences for interns, monitoring their performance and carrying out the final evaluation.
Yêu cầu công việc
- Bachelor Degree
- English - Good level, written & spoken
- At least 1-year experience in administration or guest service job.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary and holidays.
Luklak - công ty công nghệ phát triển những phần mềm ứng dụng thế hệ mới, dùng trong quản lý - làm việc, đáp ứng tổng thể và hoàn chỉnh mọi nhu cầu - tính năng các mảng việc bên trong doanh nghiệp cũng như tạo môi trường kết nối làm việc giữa doanh nghiệp với nhau. Luklak bắt đầu ở thị trường ở thị trường Việt Nam để hoàn thiện sản phẩm, và sau đó mục tiêu chính hướng tới sẽ là thị trường toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding: từ 1 lần/năm, cả trong và ngoài nước
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN LUKLAK được thành lập năm 2022.
Mission
- CÔNG TY CỔ PHẦN LUKLAK luôn tập trung vào mục tiêu trở thành người bạn đồng hành tin cậy của mọi khách hàng. Chúng tôi thấu hiểu rằng, mỗi hành trình đều là một câu chuyện riêng, và chúng tôi tạo ra những trải nghiệm không gì sánh bằng để mang đến những kỷ niệm vô giá cho du khách.
- Khoảng 15 năm vừa qua là một chu kì trọn vẹn cho một thế hệ ứng dụng doanh nghiệp cũ, và đến giờ đang đi vào cuối chu kì đó. Đồng nghĩa với một chu kì - một thế hệ mới về ứng dụng doanh nghiệp đang từng bước được hình thành. Và LukLak sẽ là một phần trong thế hệ mới đó, kế thừa những giá trị đã được khẳng định trong chu kì trước, và tham gia vào cùng tạo lập mới - định nghĩa lại những số giá trị cốt lõi. Không chỉ là các ứng dụng nội bộ doanh nghiệp, mà còn định hình lên một thế giới công việc - the working world - nơi mọi công ty, mọi nhóm độc lập và các cá nhân có thể kết nối làm việc cùng nhau.