Các phòng ban đang tuyển dụng tại M Village

Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Du lịch, khách sạn
Kỹ thuật
Hành chính
An ninh - Bảo vệ
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Giáo dục
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông

Việc làm M Village

Cập nhật 12/03/2025 15:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần M Village
Giám sát Bộ Phận Tiền Sảnh (Front Office Leader)
M Village
161 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 12 triệu
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM, Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

1. Guest Experience

  • Check-in and check-out procedures: Greet guests, verify identification and credit card information, issue room keys, and provide information about the hotel and its amenities.
  • Guest assistance and problem resolution: Resolve customer inquiries and complaints in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
  • Guest information and promotion: Provide guests with information about hotel services and amenities, as well as current promotions and events.

2. Front Desk Management

  • Front desk area maintenance: Ensure that the front desk area, work areas, and equipment are clean and well-maintained.
  • Guest requests and inquiries: Respond to guest requests and inquiries in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
  • Check-in and check-out records: Maintain accurate records of guest check-ins and check-outs, and report any discrepancies to management.
  • Guest complaints and concerns: Report any guest complaints or concerns to management immediately.

3. Human Resources Management

  • Staff scheduling: Schedule and assign staff to ensure efficient operation of the front desk.
  • Staff training: Train new and existing staff on front desk procedures and policies.
  • Creating a positive work environment: Promote a positive and supportive work environment where employee feedback is valued.

4. Financial Management

  • End-of-shift reports: Review end-of-shift reports to ensure that all transactions are accurate and in compliance with hotel policies.
  • Cash and credit card handling: Ensure that all cash and credit card transactions are handled in accordance with hotel policies.

5. Quality Assurance

  • Lead team in achieving review KPIs: Work with the team to develop and implement strategies to improve guest satisfaction and reviews.
  • Ensure that all Guests are checked in & out according to the Framework given.

Quyền lợi được hưởng

  • 13th-month salary.
  • Annual leave: 12 days.
  • Competitive salary and bonus packages based on work results.
  • Opportunity to build a capable and inspired workforce for new hospitality.
  • Participating in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to state regulations.
  • Evaluation based purely on capacity and rapid growth opportunities.

Yêu cầu công việc

  • At least 2 years of experience as a Guest Service Agent is required.
  • Effective communication in both Vietnamese & English, 3rd language is a plus.
  • Team management, planning, and reporting skills.
  • Experienced in leading and managing teams of 8-10 people.
  • Good communication and guest handling skills.
  • Hardworking, honest, careful, enthusiastic, and a good team supporter.
  • Good negotiation and persuasion skills; adept at handling complaints.
  • Proficient in computer skills.

Yêu cầu hồ sơ

  • 1 Sơ yếu Lý lịch (Công chứng 6 tháng gần nhất)
  • 1 CMND hoặc CCCD (Công chứng 6 tháng gần nhất)
  • 1 Bằng cấp liên quan (nếu có)
  • 1 Giấy khám sức khỏe (6 tháng gần nhất)
  • 1 Hình 3*4 (mới nhất)
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
107/2 Điện Biên Phủ, Phường 17, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

M Village là không gian sống được xây dựng dựa trên ý tưởng: những cư dân hiện đại cùng chia sẻ không gian sống & làm việc, nghỉ ngơi trong những ngôi nhà tối giản đan xen giữa không gian cộng đồng, mang đến trải nghiệm khai phóng, kết nối và sáng tạo nhất.

Chính sách bảo hiểm

  •  Tham gia BHXH, BHYT và BHTN theo quy định nhà nước.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  • Team building
  • Party
  • Dã ngoại
  • Giải trí...

Lịch sử thành lập

  • M Village có cơ sở đầu tiên ở Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh và đi vào hoạt động từ ngày 15/5/2021.

Mission

  •  Với sự đầu tư nghiêm túc và dài hạn, M Village mong muốn đưa khái niệm co-living đến với rộng rãi công chúng và thu hút sự chú ý của giới trẻ & nhà đầu tư.

Những nghề phổ biến tại M Village

Bạn làm việc tại M Village? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo M Village

M Village

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo