Việc làm Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo

Cập nhật 01/12/2024 20:39
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo
CS Manager
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Responsibilities and Duties:

● Enhancing the customer service experience to foster customer engagement and dmance;

● Developing service procedures, policies, and standards to uphold quality;

● Maintaining accurate records and documenting customer service activities and discussions;

● Analyzing statistics and preparing accurate reports for performance evaluation;

● Training and managing Customer Service Assistants and Representatives, fostering their professional development;

● Setting customer satisfaction targets and collaborating with the team to consistently achieve them;

● Interacting with customers daily, addressing inquiries and guiding them towards relevant services;

● Designing customer loyalty programs to enhance revenue and improve client retention;

● Establishing customer service policies and procedures to streamline operations;

● Staying up-to-date with advancements in the customer service field to implement relevant improvements and strategies.


Qualifications and Skills:

● Education: Bachelor’s Degree in business administration, communication, or a related field;

Have 3+ YOE as a Customer Service Manager, Priority for the call center industry;

● English: Fluent;

● Excellent knowledge of management methods and techniques;

● Working knowledge of customer service software, databases and tools;

● Awareness of industry’s latest technology trends and applications;

● Ability to think strategically and to lead;

● Strong client-facing and communication skills;

● Advanced troubleshooting and multi-tasking skills.


Benefits:

● Competitive salary in line with experience and capability;

● Package Salary: 13 months of salary;

● Performance reviews twice a year;

● Premium health care Package for all employee;

● Social, health & unemployment insurance ;

● Annual leave days: 12 days/year;

● Work from home: 3 days/ month;

● Company trip, team building;

● Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through Btaskee,

help you to prioritize relaxation and self-care.


WORKING SCHEDULE: Monday to Friday - 09:00 AM to 06:00 PM

WORKING LOCATION: HQ Tower - 9 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC.

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo
Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
400/8B-400/10 Ung Văn Khiêm, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

MẠNG XÃ HỘI DU LỊCH HAHALOLO.COM Là một nhà cung cấp dịch vụ du lịch trực tuyến (OTA) trên nền mạng xã hội dành riêng cho lĩnh vực du lịch

Cho phép người dùng chia sẻ trải nghiệm du lịch, kết nối bạn bè, đặt khách sạn, đặt tour, mua vé máy bay, mua sắm, …

Hahalolo sẽ đổi mới hoàn toàn cách người dùng liên kết với nhau trong cộng đồng du lịch và trở thành một phần tất yếu cho hàng trăm triệu thành viên mỗi ngày


Review Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo

3.2
20 review

02/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty luôn ưu ái các ứng viên tạo điều kiện hết sức cho các bạn (RV)

01/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty có một môi trường làm việc rất gần gũi từ sếp đến nhân viên (RV)

27/11/2024
Java Developer tại Hồ Chí Minh

Công ty chỉnh chu, chuyên nghiệp, văn phòng làm việc sạch sẽ (RV)

Những nghề phổ biến tại Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo

Bạn làm việc tại Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo

Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo

Click để đánh giá