Việc làm Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo

Cập nhật 01/12/2024 20:39
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo
SALES OPERATIONS MANAGER / OPERATIONS MANAGER / SALES ADMIN MANAGER
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 7 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

About Dat Bike

Dat Bike is a technology startup whose mission is to drive mass adoption of green transportation in Vietnam. We make the most compelling and dependable electric bikes so that customers can just switch without making any compromises. To do this, we welcome the brightest people to join our journey.


About the job

The Sales Operations Manager will be responsible for managing and optimizing the sales operations across Direct-to-Consumer (D2C) channels and dealerships. This role involves developing and implementing sales processes, overseeing sales performance, ensuring seamless operations, and enhancing customer satisfaction. The Sales Operations Manager will play a critical role in driving sales growth and operational efficiency at Dat Bike.

You will be report directly to Director of Sales & Customer Experience.


Responsibilities

Sales Process Management:

  • Develop, implement, and optimize sales processes and workflows for D2C and dealership operations.
  • Ensure consistency and efficiency in sales operations across all channels.
  • Monitor and analyze sales performance metrics to identify areas for improvement.

Sales Team Support:

  • Provide support and guidance to the sales team, ensuring they have the necessary tools and resources to succeed.
  • Conduct regular training sessions to enhance the skills and knowledge of the sales team.
  • Foster a positive and motivating work environment for the sales team.

Customer Relationship Management:

  • Implement and manage CRM systems to track customer interactions and sales activities.
  • Ensure a high standard of customer service and satisfaction across all sales channels.
  • Address and resolve customer issues and complaints promptly and effectively.

Inventory and Order Management:

  • Oversee inventory management to ensure optimal stock levels and product availability.
  • Manage order processing and fulfillment to ensure timely delivery to customers.
  • Coordinate with the supply chain and logistics teams to streamline operations.

Performance Analysis and Reporting:

  • Monitor and analyze sales data to evaluate performance and identify trends.
  • Prepare regular reports on sales performance, customer feedback, and operational efficiency.
  • Provide actionable insights and recommendations to senior management.

Collaboration and Communication:

  • Work closely with other departments such as Marketing, Product Development, and Customer Experience to ensure alignment and support for sales activities.
  • Facilitate clear and effective communication between the sales team and other internal teams.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements

  • At least 5 years of working experience in operations management (Born from 1988 to 1994)
  • Established record of accomplishment managing operations to deliver the highest quality and standards.
  • Excellent critical thinking and problem-solving skills.
  • Systematic, data driven, and entrepreneurial approach to accomplishing tasks with far fewer resources than a big company would have.
  • Bias for action; self-starter approach to challenging the status quo.
  • Detail-oriented.
  • Ability to work independently and autonomously, without formal requirements documentation, in a fast-paced environment; ability to manage changing priorities.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Dat Bike Factory, Đường CN10, Tây Thạnh, Tân Phú, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 28 - 40
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo
Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
400/8B-400/10 Ung Văn Khiêm, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

MẠNG XÃ HỘI DU LỊCH HAHALOLO.COM Là một nhà cung cấp dịch vụ du lịch trực tuyến (OTA) trên nền mạng xã hội dành riêng cho lĩnh vực du lịch

Cho phép người dùng chia sẻ trải nghiệm du lịch, kết nối bạn bè, đặt khách sạn, đặt tour, mua vé máy bay, mua sắm, …

Hahalolo sẽ đổi mới hoàn toàn cách người dùng liên kết với nhau trong cộng đồng du lịch và trở thành một phần tất yếu cho hàng trăm triệu thành viên mỗi ngày


Review Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo

3.2
20 review

02/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty luôn ưu ái các ứng viên tạo điều kiện hết sức cho các bạn (RV)

01/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty có một môi trường làm việc rất gần gũi từ sếp đến nhân viên (RV)

27/11/2024
Java Developer tại Hồ Chí Minh

Công ty chỉnh chu, chuyên nghiệp, văn phòng làm việc sạch sẽ (RV)

Những nghề phổ biến tại Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo

Bạn làm việc tại Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo

Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo

Click để đánh giá