Việc làm May Minh Anh Kim Liên

Cập nhật 23/08/2024 11:50
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần may Minh Anh Kim Liên
Property Manager (Residential - District 2)
May Minh Anh Kim Liên
43 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 02/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Property Manager will be overall responsible for the day to day operations of the project to plan, guide and support the project toward a success by efficient management, well services provided.

JOB DESCRIPTION

Management system setting up

  • Set up the pre-opening budget operations budget;
  • Build up the organization chart and job descriptions for the Property Manager and all operational staffs;
  • Establish resident’s handbook and fit out guidance book;
  • Set up standard templates and prepare for reports including operational report, profit loss statement, periodical operation plan, etc.;
  • Set up standard working procedures for staffs and sub contractors;
  • Select and monitor sub contractors such as M&E maintenance, security service, pest control, gardening landscaping, janitorial service, etc.;
  • Assist developer in handover process of the project and provide related documents;

Operation management

  • Implement all operational systems and procedures in accordance with the Company’s Operational Procedures;
  • Maintain the development to the highest standards;
  • Maintain the development to the highest standards;
  • Ensure smooth operation of all plant and equipment;
  • Ensure that all operations and maintenance must be undertaken correctly and legally;
  • Take responsible in establishing rules/regulations regarding health safety;
  • Ensure that all operations and maintenance must be undertaken in accordance with the policies and agreement of
  • developer and their contractors;
  • Confirm maintenance schedule, which must be included in the monthly report;
  • Coordinate with Chief Engineer to ensure effective supervision of technicians and contractors;

Human Resources Management

  • Ensure all new employees will officially be welcomed and attend company’s orientation;
  • Build up personal development plan with employees annually;
  • Recruit, train as well as give each staff chances to develop themselves;
  • Conduct a minimum of 2 performance appraisals per year for all staffs;
  • Ensure all employees always maintain work ethics and obey to company’s code of conduct;
  • Ensure Savills Group Policies for employee are adhered to;

Accounting and Financial Services

  • Strictly control all expenses related to property and effectively utilize budget to avoid overspending;
  • Supervise the payment process of management fee as well as other fees (from residents to developer) and the process of issuing invoices;
  • Record all documents related to payment process and all accounts related to management process of current projects;

System report

  • Financial report details of payments, bad debt repossess and consultancy for developer;
  • Monthly Operations report operations management of the property, recommendations for redecoration, improvements, etc ..(if any);

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 5 years experience in related field;
  • Proficient English (both spoken and written);
  • Proactive, competent, flexible and willing to learn;
  • Business related knowledge and a good sense of current issues;

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Phụ cấp khác: Theo quy định của Công ty
  • Thời gian thử việc: 60 ngày
  • Cơ hội huấn luyện: Có
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: 6 ngày/tuần (48h/tuần)
  • Đồng nghiệp: Chuyên nghiệp, hợp tác
  • Phúc lợi: Đầy đủ theo quy định của Luật và theo quy định của Công ty
  • Ngày nghỉ: 12 ngày phép/năm
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần may Minh Anh Kim Liên
May Minh Anh Kim Liên Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
KCN Bắc Vinh -Đối diện 334 Đặng Thai Mai, TP Vinh

Công ty CP May MInh Anh Kim Liên, trực thuộc Tập đoàn MIAN. 

MAKL thành lập năm 2009 và hoạt động trong lĩnh vực may mặc xuất khẩu với quy mô 3000 lao động. Ngoài ra công ty còn có định hướng phát triển mở rộng hơn nữa trong thời gian tới với những dự án mới đang ấp ủ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2009

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

 

Những nghề phổ biến tại May Minh Anh Kim Liên

Bạn làm việc tại May Minh Anh Kim Liên? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo May Minh Anh Kim Liên

May Minh Anh Kim Liên

Click để đánh giá