Chi tiết công việc
- Generating and processing new sales leads as necessary.
- Arranging appointments with clients and the sales team.
- Following up with customers to understand their needs.
- Providing necessary data or reports to the sales team.
- Acknowledging customers by responding to emails, texts, and phone calls.
- Performing necessary administrative work, including filing reports or presenting documents to the sales team.
- Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
- Work performance review 2 times/ year;
- Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
- 01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
- 01 day remote work per month; A flexitime allowance of 90-180 minutes per month for employees.
- Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
- Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
- Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;
- Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
- Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
- Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;
- Proficient in Japanese (N2), both speaking and listening.
- Proficiency with MS Office.
- Excellent communication skills.
- Strong analytical and multitasking skills.
- Teamwork and motivational skills.
- Knowledge in IT fields, economics, and/or equivalent experience.
- In-depth understanding of sales principles and customer service practices.
MG Logistics cung cấp các dịch vụ hậu cần toàn diện, tập trung vào vận tải đường bộ trong nước và quốc tế, cũng như vận tải đường bộ. Tổ chức của chúng tôi bao gồm các chuyên gia có nhiều kinh nghiệm trong việc quản lý hoạt động vận tải và phương pháp tiếp cận tận tâm đối với từng khách hàng. Trọng tâm chính của chúng tôi trong công việc hàng ngày là đảm bảo giao hàng đúng hạn, cung cấp thông tin đáng tin cậy và đảm bảo rằng khách hàng hoàn toàn hài lòng với dịch vụ của chúng tôi. Để đáp ứng tốt hơn nhu cầu của khách hàng, chúng tôi luôn sẵn sàng phục vụ bạn 24/7, duy trì toàn quyền kiểm soát hàng hóa được ủy thác ở mọi giai đoạn vận chuyển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Nghệ thuật
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2021: Thành lập Công ty
Mission
Trở thành nhà cung cấp dịch vụ giao/nhận vận chuyển uy tín hàng đầu, lấy lợi ích của khách hàng làm tiêu chí phát triển, cam kết gia tăng dịch vụ cho khách hàng bằng cung cách phục vụ chuyên nghiệp – nhanh chóng – an toàn và hiệu quả.