Mô tả công việc
- Manage, update, and coordinate the yearly R&B plan, Execute marketing actCoordinates all requirements for R&B menus, including menu editing, translation, pr· Must also ensure that all physical menus in the outlets are adhering to InterCtogether with the Marketing team all food and beverage photography and videograp· Communicate directly with guests to promote all R&B outlets. Be a connection bethe team in managing guest experience on-site.
- Use guest feedback to suggest new trends and preferences to the culinary and ftrends and competitor activities to identify opportunities for differentiation and grow· Analyze guest feedback and sales data to identify opportunities for improvement an· Prepare and present reports to senior management based on pre-determined reqincluding those of confidential nature for the operations and administrative function· Liaise with all other outlets (including F&B Admin, accounting, purchasing, frontWhen and if necessary, handles all reservations for outlets and acts as central reserv· Perform any other duties that may be assigned by the management from time to tim· Well organize and manage paperwork process for KOLs hosting, photo/video shootforms, etc. (if the project is for F&B).
- Consolidate F&B weekly & monthly MKT report.
* Benefits:
- Competitive salary
- Service charge
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Rest & Relaxation Allowance as per 3 months: 2 million
- Relocation assistance
- Repatriation allowance
- Home Leave allowance
- Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Yêu cầu công việc
- Service years in the field: 1 year+ related experience or an equivalent combination of education and experience in Marketing, Hospitality,
- Customer Service field.
* Knowledge and skills:
- Proficient in the use of Microsoft Office Tasks and Project Management
- Demonstrated ability to interact with customers, employees, and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company
- Have excellent communication, analytical, and interpersonal skills.
- Ability to work in a fast-paced environment while maintaining a high level of accuracy and courtesy.
- Fantastic customer service ethic and high expectations for quality.
- Capable of multiple tasking and prioritizing and allocates resources efficiently to meet deadlines.
- Highly organized and able to adapt quickly to changing priorities. Ability to manage multiple projects and work assignments on a daily basis.
- Enjoys working in a team environment.
Quyền lợi được hưởng
:
- Competitive salary
- Service charge
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Rest & Relaxation Allowance as per 3 months: 2 million
- Relocation assistance
- Repatriation allowance
- Home Leave allowance
- Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
NetNam tự hào là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp và dịch vụ Internet chất lượng cao; Dịch vụ trực tuyến và các dịch vụ Quản trị mạng & Tích hợp hệ thống.
Với gần 30 năm kinh nghiệm hoạt động tại Việt Nam, là đối tác Tier1 của nhiều nhà viễn thông toàn cầu, NetNam là sự lựa chọn hàng đầu cho các khách sạn 5*, khu căn hộ cao cấp, các tổ chức phi chính phủ, tập đoàn đa quốc gia, hệ thống mạng lưới doanh nghiệp FDI, ITO, SME và các tổ chức chính phủ.
NetNam cũng được biết đến là đơn vị số 1 về cung cấp dịch vụ Internet cũng như các hạng mục công nghệ cho sự kiện, được kiểm chứng bằng việc kinh nghiệm triển khai các sự kiện mang tầm quốc gia và quốc tế như: Chuyến thăm chính thức Việt Nam của Phó tổng thống đương nhiệm Kamala Harris T8/2021, Hội nghị thượng đỉnh Mỹ - Triều (DPRK – USA Hanoi Summit 2019), APEC Danang 2017, Chuyến thăm của Tổng thống Barack Obama đến thăm Việt Nam 2016, Apricot 2017, Vietnam Security Summit 2019, Diễn đàn kinh tế tư nhân 4.0...