Việc làm NetNam

Cập nhật 18/10/2024 11:29
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN NETNAM
Service Desk Agent (Work location. District 3)
NetNam 2.5★
11 đánh giá 81 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/11/2024
Hình thức: TEMPORARY
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
The Company

Sucafina is the leading sustainable Farm to Roaster coffee company, with a family tradition in commodities that stretches back to 1905. Today, with more than 1,400 employees in 42 countries, we help stakeholders worldwide to find the perfect coffee solutions. We embed technology, innovation, and sustainability throughout the supply chain, creating shared value for all by Investing in Farmers, Caring for People, and Protecting Our Planet. For more information, visit www.sucafina.com.

What Are We Looking For

We are looking for entrepreneurs, techies, passionate, eager to learn, humble, with a positive attitude and a high level of integrity People. Flexible and willing to take challenges, work and live in coffee-producing countries, People who want to build expertise and a career in the coffee business and are ready to go the extra mile.

What We Offer

We offer within our pleasant family environment, great opportunities to learn and grow, we offer challenges and exposure to multicultural environments, on-merit base compensation, and free coffee around the clock!

The Service Desk Agent serves as the first point of contact for customers seeking technical assistance over the phone, email, or through the service desk portal. The role involves diagnosing and resolving technical issues, escalating problems to higher support tiers when necessary, and providing excellent customer service.

Key Responsibilities

  • Incident Management:
  • Respond to service requests and incidents reported by users via phone, email, or service desk portal.
  • Diagnose and troubleshoot hardware and software issues.
  • Log all incidents and service requests accurately in the ticketing system.
  • Escalate complex issues to higher-level support teams as needed.
  • Customer Support:
  • Provide timely and effective customer service to end-users.
  • Communicate clearly with users to understand their technical issues.
  • Offer guidance on resolving routine technical problems and provide training on using systems and applications.
  • Problem Resolution:
  • Follow standard operating procedures to resolve common technical problems.
  • Implement temporary or permanent fixes to restore service to users as quickly as possible.
  • Monitor and follow up on pending issues to ensure timely resolution.
  • Documentation:
  • Maintain accurate and detailed records of all incidents and service requests.
  • Update and maintain knowledge base articles and troubleshooting guides.
  • Document new solutions and workarounds for common technical problems.
  • Collaboration:
  • Work closely with other IT team members to ensure effective resolution of user issues.
  • Participate in team meetings and contribute to continuous improvement initiatives.
  • Share knowledge and best practices with colleagues to improve overall team performance.
  • Site Visits/Travel:
  • Perform site visits to remote sites to perform the needed changes on our infrastructure.
  • University degree in Information Technology, Computer Science, or related field is a plus.
  • Experience: 0-1 Years in similar position.
  • Good communication skills in English.
  • Proficiency with common operating systems, client software, and office software.
  • Good knowledge in networking: Being able to understand the different types of network equipment and protocols and troubleshoot network issues effectively.
  • Familiarity with remote desktop applications and help desk software.
  • Curious about technology and a self-learner.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
18 Hoàng Quốc Việt, Q.Cầu Giấy, Hà Nội

NetNam tự hào là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp và dịch vụ Internet chất lượng cao; Dịch vụ trực tuyến và các dịch vụ Quản trị mạng & Tích hợp hệ thống.

Với gần 30 năm kinh nghiệm hoạt động tại Việt Nam, là đối tác Tier1 của nhiều nhà viễn thông toàn cầu, NetNam là sự lựa chọn hàng đầu cho các khách sạn 5*, khu căn hộ cao cấp, các tổ chức phi chính phủ, tập đoàn đa quốc gia, hệ thống mạng lưới doanh nghiệp FDI, ITO, SME và các tổ chức chính phủ.

NetNam cũng được biết đến là đơn vị số 1 về cung cấp dịch vụ Internet cũng như các hạng mục công nghệ cho sự kiện, được kiểm chứng bằng việc kinh nghiệm triển khai các sự kiện mang tầm quốc gia và quốc tế như: Chuyến thăm chính thức Việt Nam của Phó tổng thống đương nhiệm Kamala Harris T8/2021, Hội nghị thượng đỉnh Mỹ - Triều (DPRK – USA Hanoi Summit 2019), APEC Danang 2017, Chuyến thăm của Tổng thống Barack Obama đến thăm Việt Nam 2016, Apricot 2017, Vietnam Security Summit 2019, Diễn đàn kinh tế tư nhân 4.0...


Review NetNam

2.5
11 review

Những nghề phổ biến tại NetNam

Bạn làm việc tại NetNam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NetNam

NetNam

Click để đánh giá