Would you like to become part of the world's most international company in the world?
A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.
Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and become a Certified International Specialist!
YOUR TASKS
- Provide operational management and support at the service center to ensure efficient and timely pick-up and delivery handling of customer materials and shipments
- Assists with operational procedures, including sorting, loading/unloading activities, shipment processing and documentation, manifesting, bagging, sending shipment status information, and accepting/securing over-the-counter payments
- Dispatches pick-up and delivery information in a timely and efficient manner; arranges daily pick-up schedules
- Process inbound material upon arrival and make sure material is available to the couriers and that material notgoing out for delivery is secured according to the Security policy and procedures
- Process outbound material according to the latest processes and procedures
- Carry out any administrative task that is required for the Service Centre
- Assist in ensuring operational practices and procedures are carried out effectively
- Work with sub-contractors, ensuring all activities are being carried out timely and meet service standards
- 1 - 2 years relevant experience
- Completed high school
- Communication skills (English and local language): spoken and written
- Must be able to lift up to seventy (70) lbs. occasionally
- Must be able to lift forty (40) lbs. frequently
- Must be able to walk, climb stairs, reach overhead, squat, bend, kneel, stoop and crouch repeatedly
- Driving License (current and valid)
- Fork Lift License (preferable)
- Multifarious benefit programs.
- Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
- Training: both online and offline with Global DHL Standards.
- Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
- Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
- Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
- Employee hobby clubs, sports championships.
We look forward to receiving your application!
Công Ty CP Người Bạn Vàng được thành lập năm 2017, tới 2018 chúng tôi tự hào trở thành đối tác chiến lược của PNJ Việt Nam.Trải qua hơn 5 năm phát triển, cho tới hiện tại chuỗi Cầm đồ và Thu mua Người Bạn Vàng đã mở rộng mô hình cầm đồ hiện đại tới trên 25 tỉnh thành với 65 cửa hàng hoạt động. Người Bạn Vàng nhận được sự yêu mến và tin tưởng từ Quý Khách Hàng bởi những lợi thế cạnh tranh sau.
Sau 5 năm hoạt động, NBV đã cho ra 2 lĩnh vực mũi nhọn là Cầm Cố (kim cương, trang sức đá quý, vàng bạc các loại, điện thoại, laptop, túi xách, đồng hồ,… và Thu Mua các sản phẩm có giá trị (kim cương, vàng, trang sức, đồng hồ cơ, túi xách hàng hiệu,….)
Review NGƯỜI BẠN VÀNG
Mình thấy ở NBV chế độ công ty khá tốt, lương thưởng rõ ràng (FB)
Môi trường quá độc hại để vào làm các bạn nhé (FB)
Làm ở đây khá ổn, lương cơ bản cao hơn với nhiều chuỗi bán lẻ khác (RV)