Company Description
Kleen-Pak Industries (Viet Nam) is a leading wet wipes manufacturer headquartered in Singapore with a strong focus on personal care and baby products. Our commitment to quality and innovation has made us a trusted brand in Vietnam, enhancing the health and well-being of families across the country. As we continue to expand our product range and market presence through Bello, Champs, Kleen-Up and Best Friends, we are looking for a dynamic and experienced Brand and Trade Marketing Executive to join our team in Ho Chi Minh, lead our marketing efforts and grow our B2C brands.
Role Description
• Market Research: Keep constant tabs on competitors and what campaigns are relevant to our target audience.
• Brand Promotion: Create and implement online and offline marketing campaigns, advertising, and promotional activities to increase brand awareness and drive sales.
• Trade Marketing: Collaborate with the sales team to develop and execute effective trade marketing programs, including trade promotions, in-store displays, and merchandising strategies to boost product sales.
• Graphic Design: Create visually compelling marketing materials, including graphic design, and execute marketing campaigns designed to elevate brand awareness and drive online and offline sales.
• Data Analysis: Analyze marketing data and performance metrics to assess the effectiveness of campaigns and make data-driven decisions for future marketing initiatives.
Qualifications
•Bachelor's degree in marketing or related field.
• Professional fluency in English.
• 2 years of brand and trade marketing experience in the FMCG industry, particularly in personal care and baby product categories.
• Strong knowledge of the industry, market trends, and consumer behavior.
• Experience in using marketing and design tools, creativity and innovation in developing marketing campaigns.
• Strong knowledge of social media eg. FB, IG, Tiktok, Zalo. Please include links to social media pages you used to manage. • Advertisement buying experience.
• Proficiency in data analysis and marketing analytics tools.
• Project and budget management skills for effective planning and execution.
Công ty TNHH Phân Phối và Dịch Vụ Hùng Cường, thành lập ngày 05 tháng 11 năm 2012, là doanh nghiệp độc quyền phân phối ngành hàng sữa bột Nutricare, nước Yến Nunest với cho mọi lứa tuổi và 80 SKU Bình sữa nhãn hiệu PUR ( nhập từ Thái Lan) .
Dưới sự dẫn dắt sâu sát từ Ban lãnh đạo, cùng với đội ngũ hơn 1000 nhân viên khắp các tỉnh thành đã tạo nên văn hóa Hùng Cường đa dạng nhiều màu sắc nhưng đồng nhất.
Mang trên mình sứ mệnh “tất cả vì sức khỏe cộng đồng”, Hùng Cường mong muốn trở thành công ty phân phối uy tín nhất trên toàn quốc và cam kết chỉ phân phối những sản phẩm có giá trị, dịch vụ hoàn hảo, phát triển bền vững.
Review PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG
Công ty phát triển tốt, môi trường ổn, lãnh đạo hơi nóng nhưng tốt bụng, có nghỉ mát hằng năm (RV)
Phúc lợi tốt, tổ chức company trip hằng năm, nhân viên hỗ trợ giúp đỡ nhau trong công việc (RV)
Thường đổi văn phòng hằng năm, môi trường làm việc chuyên nghiệp (RV)