PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG 4.9 ★

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG

Cập nhật 14/11/2024 16:39
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG
Guest Service Manager
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

DUTIES AND RESPONSIBILTIES

1. Managing the Guest Experience

• Intervene in any guest situation as needed to ensure guest satisfaction is achieved.

• Ensure smooth and efficient operations of the Club Lounge.

• Empower Guest Relations team members to provide excellent customer service.

• Provide immediate assistance to guests as requested.

• Serve as a leader in displaying outstanding hospitality skills.

• Set a positive example for guest relations.

• Respond to and handle guest problems and complaints.

• Ensure employees understand guests’ expectations and parameters.

• Interact with guests on a regular basis throughout the property to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.

• Participate in the development and implementation of corrective action plans to improve guest satisfaction.

• Record guest issues in the Glitch report and hand over to Duty Manager.

• Function as a Guest Relations Officer.

• Assist the Front Desk team in check-in and check-out to ensure smooth operations.

• Perform other tasks assigned by Guest Relations Manager and Upper Management.

2. Assisting Human Resources Activities

• Observe service behaviors of Guest Relations team members and provide feedback to individuals.

• Conduct training sessions on Guest Services and Job related skills.

• Provide coaching and counseling to all subordinates to ensure personal and professional development.

• Lead and motivate the team to achieve targets allocated.

• Celebrate successes and publicly recognizes the contributions of team members.

• Support Department Head with the Employee Performance Review Process.

3. Serving as a Manager on Duty when needed

• Observe Property operations and ensure the highest level of service is well maintained.

• Represent the Property Management in resolving any guests’ related situations.

• Participate in investigation of guest incidents when necessary.

• Handle the tracking of guest service issues.

• Understand and, if necessary, implement all emergency plans including accident, death, elevator, thefts, vicious crimes, bombs, fire, etc.

• Ensure property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standards (SOPs).

• Assist Duty Manager in making all related reports.

QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS

1. At least three years experience in a similar role in high volume hotels and/ or resorts.

2. Diploma in Hotel Management or related field, and Bachelor’s degree preferred.

3. Extensive knowledge of the Opera system and other Computer systems.

4. Excellent command of English and Vietnamese.

5. Ability to speak Korean/ Chinese/ Japanese as an advantage.

6. Excellent training and coaching skills.

7. Good management and leadership skills.

8. Ability to work shifts and under pressure.

Quyền lợi được hưởng

- 2 months of probation with full salary & service charge.

- Team building activities.

- Annual Summer Outing/Health checkup

- Accident insurance 24/24

- Attractive Medical package  

- Uniform, Laundry service is provided by Hotel

- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria

- International working environment and friendly teammates.

- Other benefits according to Company's policy.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS

1. At least 5 years’ experience as Assistant Chief Engineer in scalable four or five star hotels/ resorts.

2. Bachelor’s degree or higher in construction/ engineering or related discipline.

3. Proven record of successful experience in management, budgeting, goal setting and achieving, all aspects of the building services.

4. Ability to demonstrate, motivational, leadership skills, problem solving, planning and organizing, decision making, prioritizing, delegating training and developing and producing results.

5. Excellent command of English.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên vui lòng gửi CV hoặc liên hệ phòng nhân sự 02438315000 máy lẻ 3040
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG
PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
E6/36A Thới Hòa, ấp 5, Xã Vĩnh Lộc A, Huyện Bình Chánh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH Phân Phối và Dịch Vụ Hùng Cường, thành lập ngày 05 tháng 11 năm 2012, là doanh nghiệp độc quyền phân phối ngành hàng sữa bột Nutricare, nước Yến Nunest với cho mọi lứa tuổi và 80 SKU Bình sữa nhãn hiệu PUR ( nhập từ Thái Lan) .

Dưới sự dẫn dắt sâu sát từ Ban lãnh đạo, cùng với đội ngũ hơn 1000 nhân viên khắp các tỉnh thành đã tạo nên văn hóa Hùng Cường đa dạng nhiều màu sắc nhưng đồng nhất.

Mang trên mình sứ mệnh “tất cả vì sức khỏe cộng đồng”, Hùng Cường mong muốn trở thành công ty phân phối uy tín nhất trên toàn quốc và cam kết chỉ phân phối những sản phẩm có giá trị, dịch vụ hoàn hảo, phát triển bền vững.


Review PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG

4.9
8 review

02/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty phát triển tốt, môi trường ổn, lãnh đạo hơi nóng nhưng tốt bụng, có nghỉ mát hằng năm (RV)

09/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Phúc lợi tốt, tổ chức company trip hằng năm, nhân viên hỗ trợ giúp đỡ nhau trong công việc (RV)

03/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Thường đổi văn phòng hằng năm, môi trường làm việc chuyên nghiệp (RV)

Những nghề phổ biến tại PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG

Bạn làm việc tại PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG

PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG

Click để đánh giá