Mô tả công việc
- Learn, capture customer needs, and successfully consult Careplus products and services through reception channels: Hotline/Facebook/Website/Zalo….
- Handling customer complaints related to Careplus products and services
- Caring, supporting customers & contributing to improving service quality at the Clinic
- Mastering the operation process, understanding Careplus products and services
- Understand the marketing programs, examination packages, and affiliate programs with banks, and insurance companies...
- Learn, consult, capture & book appointments for Customers including Corporate & Retail customers
- Coordinate with FO in taking care, answering questions, supporting and improving customer satisfaction.
- Perform some other tasks as assigned by CS Leader
Yêu cầu công việc
- College Degree or above.
- Experience in the Medical or HealthCare Industry is ideal.
- Minimum 2-year experience in Customer Service and Call Center.
- Excellent Customer Service.
- Good communication and problem-solving skills, Customer satisfaction oriented.
- Good communication in English (MUST)
- Have knowledge in Sales skills.
Quyền lợi được hưởng
- Yearly bonus base on business efficiency
- Get periodic health checks according to company policy
- Health Insurance
- Performance review once a year
- Discount promotion for staff and relatives up to 60%
- Young, friendly and professional working environment
- Being trained and developed professional skills, career
- Exciting company events: Embark on summer trips, annual parties, team-building activities, and so much more fun are waiting for you.!
Công ty cổ phần phát triển công nghệ Pantado kinh doanh về lĩnh vực học Tiếng anh online trực tuyến 1 thầy 1 trò. Chương trình đào tạo rất hay, mình học thấy rất tốt giáo viên nhiệt tình, chu đáo. Hy vọng Pantado giúp đỡ được nhiều học viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Pantado chúng tôi được thành lập năm 2016 với sứ mệnh “Lan tỏa tri thức, dưỡng trí kiến quốc”.
Mission
Với sứ mệnh “Lan tỏa tri thức, dưỡng trí kiến quốc”. Pantado sẽ triển khai chương trình hợp tác tuyển sinh. Theo đại diện công ty, chương trình hợp tác trở thành đại lý tuyển sinh của Pantado là cơ hội mọi người để tăng thêm thu nhập, tiếp cận và lan tỏa kiến thức giáo dục, nuôi dạy con của chuyên gia giáo dục Phan Hồ Điệp. Bên cạnh đó, đối tác tuyển sinh sẽ được nâng cao kiến thức, kỹ năng kinh doanh bởi đội ngũ đào tạo và hỗ trợ từ Pantado.
Review Pantado
Các quy trình làm việc bài bản, rõ ràng, cũng nhiều quy định nhưng rất dễ hiểu và dễ theo, công ty chưa bao giờ trả chậm lương, các sếp và mọi người rất thân thiện(Fb)