Mô tả công việc
AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy "Customer first", we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activities, and contribute to community life and culture.
Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Facility & Security Officer in AEON MALL Binh Tan.
+ Work location: AEON MALL Binh Tan Phu - No.01, Street 17A, Quarter 11, Binh Tri Dong B Ward, Binh Tan District, HCMC.
+ Working time: On average 5 days/ week and in shift (A shift 8:30 AM - 5:30 PM & C shift 1:30 PM - 10:30 PM, about 5-7 C shifts/ month), OFF days not fixed on weekends, and required to work on some public holidays.
+ Report to: Executive/ Senior Executive
+ Team: 4 members
1. Coordinate with Aeon Delight Vietnam (ADV) (contracted service provider) to check safety, solve any incidents of tenants regarding equipment and technical systems such as water leaking, broken roller shutter, blackout, etc. (15%)
2. Instruct operation procedures and regulations of shopping mall to tenants, suppliers, vendors and follow their implementation. (15%)
3. Regularly patrol around the shopping mall to ensure that all facilities and services are provided to customers in good conditions; Deal with constructors regarding repairing and renovating work. (15%)
4. Follow all fit-out work, renovation, event set-up in the shopping mall and report the schedules and relevant incidents if any. (15%)
5. Check service performance of ADV and make suggestions for quality service improvement and cost saving. (10%)
6. Handle facility and security requests from tenants and contractors. (10%)
7. Summarize facility and security data & make report as required from supervisors. (10%)
8. Other duties as assigned. (10%)
Yêu cầu công việc
2. Candidates with 2 - 3 years of experience in Building Management/ Operation, Facility Management or related fields are preferred.
3. Have knowledge of technical systems, safety regulations, can check and understand technical drawings.
4. Good at both spoken and written English and Vietnamese.
5. Good at Microsoft Office.
6. Have customer focus mindset.
7. Good at teamwork and coping with stress.
8. Willing to work in shift.
BENEFITS:
- 2 day-off per week.
- 14 annual leave days per year.
- Birthday leave with present.
- 5 sick leave days per year with full-paid salary.
- Additional health insurance 24h.
- Training opportunities.
- Annual teambuilding and company trip.
- Health check once per year.
- Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff working performance).
- Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
- Professional environment for career development.
- Young and dynamic colleagues.
Quyền lợi được hưởng
Clear policies and benefits for employees
Training
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Others
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
DONG PHUONG GROUP là tập đoàn hàng đầu trong ngành kinh doanh dịch vụ tiệc cưới, hội nghị tại TP.Hồ Chí Minh. Thành lập vào năm 1996 với vai trò người tiên phong trong ngành kinh doanh dịch vụ tiệc cưới, Tập đoàn Đông Phương không ngừng phát triển và ngày càng vững mạnh trong suốt 20 năm qua.
Sở hữu hai thương hiệu Trung tâm yến tiệc & hội nghị Le DONG PHUONG và The ADORA với chuỗi hệ thống 9 trung tâm gồm 50 sảnh tiệc, phục vụ cùng lúc gần 35.000 khách hàng, DONG PHUONG GROUP nắm giữ vị trí số 1 trong thị trường, phục vụ nhiều phân khúc khách hàng khác nhau.
Trong năm 2013, DONG PHUONG GROUP đã đạt chứng nhận giải thưởng “Top 20 Thương hiệu Việt – Hàng Việt yêu thích” do người tiêu dùng bình chọn trong chương trình “Giá trị thương hiệu – Niềm tin người tiêu dùng năm 2013” của Liên hiệp Khoa học Doanh nhân Việt Nam tổ chức cho cả hai thương hiệu Le DONG PHUONG và The ADORA.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2017
Mission
-
Sở hữu hai thương hiệu Trung tâm yến tiệc & hội nghị Le DONG PHUONG và The ADORA với chuỗi hệ thống 9 trung tâm hơn 50 sảnh tiệc, phục vụ cùng lúc gần 35.000 khách hàng, DONG PHUONG GROUP nắm giữ vị trí số 1 trong thị trường, phục vụ nhiều phân khúc khách hàng khác nhau.
Review The ADORA
ở đây là 1 cái lò đạo tạo nhân sự, nên nếu bạn nào có ý định vào đây làm để lấy kinh nghiệm, nhất là KN ngành phục vụ thì quá là ok, còn không thì vào đây xác định an an ổn ổn làm đến cuối đời (RV)
Đối với các bạn mới xin việc mình thấy không nên làm việc ở đây thì không có chế độ và chất lượng môi trường xung quanh rất tệ.(rv)