Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities:
1. Monitor day by day sales performance:
- Perform inventory & sales channel management
- Perform pricing and develop promotional campaigns to generate sales.
- Coordinate with MKT to implement marketing campaign, optimize impression, and regulate marketing budget
- Track and analysis the market information & competitor dynamics to provide the necessary tactics
- Conduct, execute the business plan to achieve the sales target and prepare sales forecast for each product in all sales channel
- Coordinate and work with other departments (Supply Chain, Product team, MKT, Brand team,…) for smooth running of sales operation
2. Customer Operation (CO) tasks:
- Respond to inquiries via live chat, email, phone, and social media about products, orders.
- Resolve issues related to defective products, incorrect orders, or refund requests in line with return and warranty policies.
- Assist customers in tracking the status of their orders, deliveries, and addressing any shipping-related issues.
- Provide product information, payment options, and promotional details to guide customers during the purchasing process.
- Collect and respond to customer reviews and feedback to improve services and products
3 . Conduct market research: initiate & propose new product ideas, identify new markets to enter and occupy market share and responsible for developing & executing launching plans.
4. Prepare sales report & analysis: (result-oriented) by week, month and quarter.
5. Perform other tasks or projects as assigned by the leader/ manager.
Working time: 8:30 AM to 5:30 PM (Monday – Saturday Morning).
Location: 555 3/2 Street, 8 Ward, District 10, Ho Chi Minh City.
Yêu Cầu Công Việc
Compulsory:
- University bachelor’s degree (or upcoming graduation) in Economics, Business Administration, Marketing or Finance;
- 6 months’ experience in a similar role in E-commerce;
- Preferably working experience in e-commerce;
- knowledge about the American market or SEO/ keywords;
- English is a must (at least 550 TOEIC);
- Proficient in Microsoft Office;
- Have logical thinking and strong problem-solving skills;
- Great sense of integrity, responsibility and urgency;
- Must be team-oriented and self-motivated;
As a big plus if: A passion or experience in the beauty & personal care industry.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phúc lợi:
- Competitive income range includes Salary and KPI;
- 13th- month salary, annual performance review;
- Insurance will be paid according to company policy;
- Provide working devices, parking fee allowance (if any). - Lương: Cạnh tranh
LuxuryFan là nhà phân phối quạt trần HÀNG ĐẦU tại Việt Nam với hàng chục showroom và hàng nghìn đại lý trên khắp cả nước.
Với sứ mệnh cùng cộng đồng hướng tới trải nghiệm cuộc sống xanh, LuxuryFan tự hào là đơn vị hàng đầu phân phối các sản phẩm quạt trần đẳng cấp, độc quyền từ những thương hiệu nổi tiếng của Mỹ như Hunter, Fanimation, Minka Aire với chất lượng ưu việt, tính thẩm mỹ cao, dịch vụ hoàn hảo, giúp khách hàng thực sự trải nghiệm không gian kiến trúc .
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,