Mô tả công việc
• Undertaking front desk service duties.
• Administering check-in and check-outs.
• Assigning rooms and issuing keys.
• Delivering mail and messages.
• Processing guest payments and managing bills.
• Coordinating with porters, concierge, kitchen staff and housekeeping.
• Acting as a central source of information for guests during their stay.
• Processing food and beverage requests.
• Resolving problems and dealing with conflict or tension with disappointed guests.
• Coordinating third-party services such as tour guides, taxis, airport transfers and rental cars
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package
- Uniform and free laundry are available
- Training courses are provided by hotel and group
- Staff canteen meal
- Bus from Hanoi city to Resort daily
- Other benefits following Labour law
Yêu cầu công việc
- Good English skill
- Priority for the local candidate around Chuong My area
- Good Communication skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Hotel experience is preferred
- Experience in OPERA system is preferred
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.