Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Guest Relation Officer (Japanese Speaking) | Nhân viên Chăm sóc Khách hàng (Tiếng Nhật)
ROYAL CANARY
66 việc làm
5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
15/08/2024
Hạn nộp hồ sơ:
13/10/2024
Hình thức:
Làm theo ca
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hải Châu - Đà Nẵng
Mô tả công việc
- Meet, greet, and direct Guests who enter the lobby area, asking all guests and visitors if they require assistance.
- Serve as the main point of contact for VIP Guests and ensure hotel departments are fully briefed on their requirements
- Seek verbal feedback from customers regularly and respond to all Guest queries in a timely and efficient manner
- Be smart and well-groomed at all times and maintain a friendly cheerful attitude
- Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests
- Assist in facilitating a fast, smooth, and pleasant check-out
- Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that that accorded special status by the hotel are highlighted to Management and necessarily related functions are actions
- Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, and city and local information to promote and upsell the hotel’s products and services whenever possible
- Responsible for arranging flowers and fruits for in-house and arrival guests
- Co-ordinate with the Housekeeping department and the reception to ensure that rooms assigned to VIP guests are in order.
- Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognized and welcome
- Handles guests’ complaints or requests and liaises with the department concerned to ensure immediate follow-up
- Check the guest birthday list daily for preparation and dispatching of birthday cards and cakes to guests
- General understanding of the Front Office and House Keeping operations regarding guest accommodation
Quyền lợi được hưởng
- Salary negotiated directly during the interview
- Working hours: 5 days/week, 2 days off/week.
- 100% Service charge bonus right at the beginning of the probationary period + Bonuses for holidays, Tet, 13th month salary.
- Delicious meals during the shift with neat uniforms.
- Full social insurance according to the law + Bao Minh 24h accident insurance for employees.
- Super friendly team, enthusiastic support.
- Surprise gifts on special occasions during the year.
Yêu cầu công việc
- Fluent communication in English and Japanese
- Young and good-looking
- Good team work skills
- 1-2 years' customer service experience, preferably in the hospitality field
Yêu cầu hồ sơ
Please prepare 1 set of documents including curriculum vitae, citizen identification, Degrees, and related certificates – Notarized copy
Khu vực
ROYAL CANARY
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
3C Ton Duc Thang, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.
Những nghề phổ biến tại ROYAL CANARY
Bạn làm việc tại ROYAL CANARY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
ROYAL CANARY
Click để đánh giá