Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Technical consultation for field technicians (FTC – Chatbox)
- Receive requests from field technicians for technical advice.
- Find and resolve problems for field technicians.
2. Technical consulting for customers (Hotline channels)
- Receive calls from users, agents, Pro-shop, technicians, contractors... through the following means: phone, Zalo, email, web…..
- Technical advice on installation, product features, technical specifications... as well as explanation and support for simple troubleshooting (water leaks, error code check-remote, instructions on how to use the machine), cleaning the filter...) for customers.
3. Enhance technician skills:
- Coordinate with the Training Department to study and develop documents related to new features, new products and training of field technicians.
- Coordinate with the Human Resources Department to organize classes to improve soft skills and management skills for the Service Department
- Coordinate with the Product Marketing Department to organize new product introductions for the Service Department
- Organize classes to remind service skills: customer care, technical expertise, service policies... for groups of technicians with low performance
- Periodically organize service skills competitions, find outstanding candidates to participate in regional and global competitions
4. Apply technology to technical support – Thinklet/Cloud Service, VRV Health Check ,….
5. Support the nationwide in handling difficult cases, repeated or never-before-seen errors (rare)...
6. Develop appropriate processes for performing services at the construction site.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 3-5 years of experience in the commercial HVAC industry.
- Strong technical skills relevant to HVAC systems and equipment.
- Excellent customer service skills with a positive, "can-do" attitude.
- Good at English, both verbal and written.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.