Các phòng ban đang tuyển dụng tại ROYAL CANARY

Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm ROYAL CANARY

Cập nhật 17/02/2025 22:11
Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ROYAL CANARY
Guest Experience Officer
ROYAL CANARY
87 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 5 - 8 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thị Xã Uông Bí - Quảng Ninh

Mô tả công việc

  • Focuses on guest satisfaction when identifying business improvement opportunities
  • Represent the guests’ voice within the hotel; centralize and analyse all available guest feedback concerning hotel products and services (directly from guests and tools: Trustyou, Accor Customer Digital Card, Tripadvisors…)
  • Manage responses to all guest feedback, as per Accor Hotel recommendation
  • Share guest insights during morning briefing to GM, HOD and employees: negative as well as positive feedbacks (develop recognition of employees)
  • Deep Dive on Member’s experience and satisfaction and work closely with the loyalty activist
  • Champion the internal communication of Guest Experience related matters to all employees including performance, best practices implemented in other AccorHotels (CXC)
  • Embrace and communicate the Brand Assurance Program and all new brand/quality initiatives effectively to all stakeholders
  • Review and follow up on action plans proposed by each department post-mystery audit
  • In charge of ALLSAFE program, checks and ensures full implementation across all departments.
  • Has regular and close interactions with hotel guests to collect feedbacks and ideas
  • Work closely with front office team to reinforce guest recognition program and ensure guest references are updated on Accor Customer Digital Card per Accor Guidelines
  • Ensure VIP guests’ experience meet expectation from pre-arrival to departure
  • Developing new guest experience projects to increase guest satisfaction
  • Train, direct and monitor guest relation team performance to ensure all standards and operation procedures are adhered to

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive local package.
  • Working with an experienced team at an iconic property located in one of Vietnam's most livable and famous tourist cities. 
  • Develop your talent through learning programs by Accor Academy.
  • Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s Degree in Hospitality or related areas;
  • Strong user knowledge of Microsoft Outlook and Microsoft Office tools;
  • Experience in partnering and working closely with different stakeholders at various levels
  • Perfectly fluent in English and local language, another language a plus
  • Passion for people and for best-in-class service

Yêu cầu hồ sơ

Apply on Hoteljob.vn

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
3C Ton Duc Thang, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.

Những nghề phổ biến tại ROYAL CANARY

Bạn làm việc tại ROYAL CANARY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ROYAL CANARY

ROYAL CANARY

Click để đánh giá