Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Customer Service Executive (Food Testing Service, 8-month contract )
ROYAL CANARY
69 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Thời vụ/ Nghề tự do
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Take over the sales package (quote/contract signed, contract review) from sales people
- Interface/ Co-ordinate with customers, sales and technician to provide the services meets customer’s needs .
- Manage and arrange the schedule for inspector/ technician implementation.
- Liaise with customers/ technician on sample submission, Classify the samples + application form, confirm test parameters, prepare the necessary documents and pass to lab technician for testing.
- Monitor and track the progress of the jobs by following up the technician/ inspector for samples and test/ inspection result.
- Prepare test/ inspection reports to customers and manager as well as perform other related administration work
- Interface with customer job status and handle enquiries
- Maintain and upkeep laboratory/ inspector records and documentations
- Follow the samples status from subcontract, invoicing & payment to sub contract
- Follow LMS program
- Do invoice request and send to Account Dept to issue invoice
- Handle the payment status of the customers
- Report all activities to Manager
- Other duties relevant to this level assigned by manager
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree in Chemistry or its equivalent
- Knowledge of testing and ISO17025 is an advantage
- English communication with B level or equivalent
- Office computer skills (Excel, Word, Powerpoint), Back-Office work skills
- Result and service-orientated individual who possesses initiative and good communication skills
- A proactive team player but with the ability to work independently in challenging projected and timelines
Others (Benefit):
- Working in an international dynamic and friendly environment
- Working time: Monday - Friday (8.30AM - 5.30PM)
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
- Accident insurance 24/7, annual health check
- Free parking (bicycle, motorbike, car)
- Ad-hoc staff engagement events, team-building activities, company trip.
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Lầu 4, Tòa nhà Bohemia SaiGon, Lô 3, Đường 19/5A, KCN Tân Bình, Q. Tân Phú Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
ROYAL CANARY
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
3C Ton Duc Thang, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.
Những nghề phổ biến tại ROYAL CANARY
Bạn làm việc tại ROYAL CANARY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
ROYAL CANARY
Click để đánh giá