Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Customer Services Officer - Chăm Sóc Khách Hàng
ROYAL CANARY
62 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 12
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 12
Thông tin cơ bản
Mức lương:
8 - 12 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
26/12/2023
Hạn nộp hồ sơ:
22/10/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
1 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bảy
Chi tiết công việc
Mô tả công việc
1. Re-enrollment
- Responsible for re-enrollment monthly target
- Fill up classes with students to meet the minimum number of students in each class
- Do re-enroll and care call, Consult extra course at AEG
2. Course Administration
- Prepare and maintain class folders
- Manage class information/schedule: open, cancel, delay, start date, end date, term/final test, parents meeting Deliver product presentations
- Update parents/ students with course progress, input results
3. Customer Service
- Support with organizing events/ activities for students, Handle students’ requests/ complaints on a daily basis
- Prepare and do customer survey (via hard copy form and telesales)
- Check attendant Call absence, Visit class
4. Admin Tasks
- Update student list daily
- Manage enrollment document, Update and manage student information
- Check and follow up all requests till the end, Manage transfer fee/transfer class/save fee document
Yêu cầu ứng viên
- Graduated College/University in Economics, Business Administration Foreign Language or equivalent fields
- At least 1 year(s) of working experience in the equivalent positions
- Be able to work by shifts, Saturday & Sunday
- Strong customer service skills
- Good communication and persuasion skills
- Problem analytical and solving abilities
- Good at English
Quyền lợi
- Competitive basic salary + bonus
- Professional and holistic training
- Creative, supportive and competitive colleagues
- 12 days annual leave
- Discount on English courses for IELTS preparation at AEG Vietnam
- Discount for employee' children
- Other benefits: laptop, telephone, uniform, free employee parking
Working Locations:
AEG - 37B Pham Ngoc Thach Street, Vo Thi Sau Ward, District 3, HCMC
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: 37B Pham Ngoc Thach Street, Vo Thi Sau Ward, District 3, HCMC, Quận 3
Khu vực
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
3C Ton Duc Thang, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.
Những nghề phổ biến tại ROYAL CANARY
Bạn làm việc tại ROYAL CANARY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
ROYAL CANARY
Click để đánh giá