Mô tả công việc
You will represent our medical brands for the medical channel (hospitals, clinics and some pharmacies) in the assigned area.
Frequent field visits with the team to ensure the respect of the company and brand strategy. Plus give advice to improve the customer visit (coaching)
In charge of the future of the company by looking for new customers and investigating for market potential in provinces (frequent business trips in provinces)
Scope of Responsibilities
Management
Supervise the medical team in the planning of the visits (check visit plans, report and make sure that the database is updated, follow the sales report)
Ensure that the team has a high level of knowledge of our products
Opening new accounts with the medical team to find new customers
Coordinate with the medical team the organization of the medical event (scientific workshop, lunch, conference...)
Support medical team to resolve the issue on the field (doctors' requests, complaints, etc.)
Reporting
Provide to managers with the information collected on the field about, competitors, and markets.
Report to managers about the customers visited and the activities on the fields
Report about the sales performances
KOL
Meet and build a good relationship with KOL
Make partnership programs with KOL in order to develop our brand
Organize events with KOL as conferences, workshops
Visit new KOL and make them loyal to the brand
Supervise the medical team in the planning of the visits (check visit plans, report and make sure that the database is updated, follow the sales report)
Ensure that the team has a high level of knowledge of our products
Opening new accounts with the medical team to find new customers
Coordinate with the medical team the organization of the medical event (scientific workshop, lunch, conference...)
Support medical team to resolve the issue on the field (doctors' requests, complaints, etc.)
Provide to managers with the information collected on the field about, competitors, and markets.
Report to managers about the customers visited and the activities on the fields
Report about the sales performances
Meet and build a good relationship with KOL
Make partnership programs with KOL in order to develop our brand
Organize events with KOL as conferences, workshops
Visit new KOL and make them loyal to the brand
Yêu cầu công việc
Experience in Beauty/Cosmetics industries Is a plus.
Education : Medicine or Pharmacy Bachelor degree. (a must)
At least 2 years of experience in the same position in the pharmaceutical and cosmetic business (Sales) (a must)
Negotiation, communication, selling, team management, planning, and timing management skills.
Flexible, hard-working, work pressure, Medical channel insight.
English : Intermediate (a must)
Benefits
Private Health Insurance
Full SHUI of Basic salary
13th-month salary
Quarterly bonus
Discount code for employee
Happy hour party, team building party, company trip, ...
Professional working environment
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Được thành lập vào năm 1987, CÔNG TY CỔ PHẦN SẢN XUẤT NHỰA DUY TÂN là thương hiệu nhựa uy tín hàng đầu Việt Nam với các sản phẩm nhựa gia dụng, nhựa bao bì, nhựa công nghiệp chất lượng cao. Năm 2021, Duy Tân chính thức trở thành thành viên của SCG Packaging (SCGP) và hướng đến mục tiêu trở thành nhà sản xuất nhựa hàng đầu ASEAN.
Sản phẩm của Duy Tân đều trải qua quy trình sản xuất nghiêm ngặt, với công nghệ vượt trội và đạt chuẩn chất lượng quốc tế,. Không chỉ là chọn lựa của khách hàng trong nước, sản phẩm của Duy Tân còn xuất khẩu đi nhiều thị trường khó tính như Hoa Kỳ, Nhật Bản, Châu Âu…
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia các loại bảo hiểm theo quy định hiện hành gồm BHXH, BHYT, Bảo hiểm Thất nghiệp.
- Các loại bảo hiểm khác như Bảo hiểm Tai nạn 24/24, Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe toàn diện, Bảo hiểm khi đi công tác nước ngoài và
Các hoạt động ngoại khóa
- Dã ngoại, du lịch hằng năm
- Các hoạt động thể thao
- Các sự kiện lớn khác của công ty
- Các hoạt động giải trí
- Câu lạc bộ thể thao & sức khỏe (bóng đá, cầu lông, yoga)
- Câu lạc bộ văn nghệ (guitar, múa, hát, kịch)
- Câu lạc bộ tiếng Anh
Lịch sử thành lập
- Năm 1987, Duy Tân được thành lập và là thương hiệu nhựa uy tín hàng đầu Việt Nam với các sản phẩm nhựa gia dụng, nhựa bao bì, nhựa công nghiệp chất lượng cao.
- Năm 1997, đổi tên thành Công ty TNHH Duy Tân
- Năm 2008, đổi tên Công ty CP sản xuất nhựa Duy Tân
- Năm 2011, đổi tên Công ty Plascene chuyên cung cấp phôi PET, chai và hũ PET, nắp nút và khuôn chính xác tại các thị trường Hoa Kỳ
- Năm 2014, Duy Tân mua lại công ty Chuan Lih Fa của Đài Loan. Sau đó, CLF được đầu tư máy móc thiết bị hiện đại như máy ép lớn và phòng Lab, gia tăng công suất và chính thức được SamSung lựa chọn để đào tạo các nhà cung cấp địa phương cho ngành CN phụ trợ
- Năm 2015, đổi tên Công ty nhựa MATA - chuyên cung cấp hạt màu và các loại phụ gia trong ngành nhựa.
- Năm 2019, hoàn thành xây dựng nhà máy Tái chế Duy Tân - Giai đoạn 1
- Năm 2021, Duy Tân trở thành thành viên của SCGP (Thái Lan)
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi là không ngừng nỗ lực tạo ra những mặt hàng nhựa chất lượng cao, mẫu mã đẹp, giá thành cạnh tranh để phục vụ người tiêu dùng trong và ngoài nước; đem về những lợi ích thiết thực cho cổ đông, đối tác và toàn thể nhân viên công ty; chia sẻ các giá trị tốt đẹp với cộng đồng xã hội dựa trên ba giá trị cốt lõi của doanh nghiệp: UY TÍN - CHẤT LƯỢNG - SÁNG TẠO.
Review Tập đoàn Nhựa Duy Tân
Khối lượng công việc rất nhiều, mình bắt đầu làm từ 8h sáng đến 8h tối cũng không hết việc tồn đọng, Bên cạnh đó có 1 vài đồng nghiệp làm việc trực tiếp với mình rất là hách dịch (Fb)