Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities 1: Build & update diagram of displaying products based on sales/revenues or company strategy by Spaceman software.
- Update POG periodically with new products & products changed status.
- Prepare, propose & build the layout for new stores or renewal stores.
- Build, publish & supervise POG of new stores or renewal stores based on sales/revenues or company strategy.
- Responsibility for the display efficiency of the assigned category.
- Manage assortment of the assigned category.
- Analyze sales data, stock day, regular movement to recommend product to be deleted or supported to push sales (existing products and new products).
- Receive & solve feedbacks or suggestion of assortment or leasing from merchandisers.
- Receive & solve feedbacks or suggestion of display issue from stores.
Responsibilities 2: Build & update merchandising principles & processes relating to displaying.
- Survey & analyze category performance, competitors, shopper behavior, market trend, then propose, build & deploy new category decision tree or merchandising principles periodically.
- Review, analyze category performance to give recommend & apply effective space share, layout, facing, merchandising.
- Study, propose & deploy processes & policies relating to displaying, such as: Cut & plus product process, Cut & Plus report, POG updating process, New store opening
Responsibilities 3: Supervise the execution of updating POG at stores.
- Propose & build the Checking store process to ensure POG implementation at store.
- Deploy checking process, valuate & report checking result to line manager periodically.
Responsibilities 4: Manage database
- Collect & manage product pictures, product dimension, product information.
- Collect & manage layout, summary of gondola length, number of SKU.
- Collect, analyze, unify, manage sales data, assigned reports.
Responsibilities 5: Other tasks assigned by line manager
- Cooperate with Merchandisers and Design team to propose, create special concepts in stores: ISP, Selling point, MD hanging...
- Cooperate with Development team on new or renewal layout, ordering display equipment.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications (Essential): Degree of Bachelor
Major: Business Administration/ Arts/ Design/ Marketing or relevant majors
Professional skills:
- Spaceman Software
- Microsoft Office
- Visual merchandising
- Market research
- Data analyzing
- Planning
Essential skills:
- Good analytic & problem solving skill
- Highly effective organizational skills with the ability to follow-through and follow-up on a real-time basis.
- Able to handle various task with minimum supervision
- Ability to communicate clearly, concisely, and frequently verbally.
Other requirements:
- Strong attention to detail
- Hard working, precise, patient
- Enthusiasm and reliable
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 Months
- Độ tuổi: 23 - 29
- Thời gian làm việc: Working time: Mon - Fri, 8AM - 5PM, weekly off Sat & Sun
- Phúc lợi:
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development. - Ngày nghỉ: 12 days of leave/year
- Lương: Cạnh tranh
Với quy mô doanh số dự kiến khoảng 2 tỉ USD vào 2024 và số lượng nhân sự khoảng 1000 người, Synnex FPT sẽ cung cấp sản phẩm & dịch vụ hoàn chỉnh qua hệ thống kênh 3800 đại lý với khoảng 8000 cửa hàng trên toàn lãnh thổ Việt Nam.
1993-2003: khởi sự kinh doanh, lần lượt ra đời công ty FPT Distribution FPT Mobile, FPT Retail, FPT Elead.
2004-2014: FPT Distribution ‘lấn sân’ sang lĩnh vực thiết bị thông minh, vươn ra thị trường khu vực và thế giới.
2005-2023: thương vụ sáp nhập với Synnex Đài Loan, chuyển mình lên tầm cao mới, khẳng định vị trí số 1 tại Việt Nam.
Mở rộng thêm ngành hàng mới (dược, điện máy) với tham vọng gấp đôi doanh thu sau mỗi 3 năm, tương đương 2 tỷ
USD vào 2024.