We are looking for an enthusiastic and experienced brand strategist to join us. Our team is a well-blended mix of creative junkies, brand lovers, media performers, product developers, and number crunchers. Together, we hope to build the most unique and beloved tech brand in Vietnam.
You will be joining a team of fun, young-at-heart, dynamic and fast paced individuals who embrace growth. As a brand strategist, you will help drive our brand and brand extensions towards the next tipping point.
What you will do
- Brand Strategy
- Act as an in-house brand strategist to define our brand and product positioning;
- Build the core brand attributes that are associated with your defined positioning;
- Collaborate with our in-house creative team to develop the brand identity and narrations;
- Work closely with our business team to define the brand annual jobs to be done and marketing KPIs;
- Creative Project Initiation
- Be able to develop a concrete communication framework and turn business objectives into insightful and inspiring creative briefs. Select the right creative approaches and formats that tick;
- Develop go-to-market strategy and pivot/optimize on-the-go;
- User and Market Insights
- Stay on top of user, media landscape and market trends;
- Have a genuine empathy for our users and be able to harvest relevant insights and unmet needs that MoMo can leverage on.
- Strong branding or campaign planning. At least 3 years working in brand marketing, brand agencies, ad agencies, in-house creative team or other positions with equivalent experience;
- Experience in fintech, utility apps, e-commerce platforms, financial services (bank, insurance or credit) and lifestyle (travel or entertainment) is a plus;
- You are fast paced and flexible;
- You have a natural empathy towards people. You can read insights easily;
- You are result oriented and number driven;
- You can be both a team leader and player;
- You don’t settle for mediocre. You enjoy the thrill of doing something new and making it better;
- Fluent proficiency in written and spoken English.
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN AUSTDOOR là THƯƠNG HIỆU NỔI TIẾNG QUỐC GIA 2010 đã khẳng định vị thế hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất cửa tại Việt Nam. Thành quả chúng tôi đạt được trong hơn 10 năm qua là thị trường mở rộng tới 54 tỉnh thành, hệ thống các Nhà máy, Công ty thành viên, Showroom ngày càng mở rộng trên Toàn quốc. Với chiến lược phát triển dựa trên nền tảng giá trị cốt lõi “ Sáng tạo, yêu công nghệ” “Đáng tin cậy” “Đoàn kết, tôn trọng”, chúng tôi luôn coi trọng con người là cội nguồn sức mạnh của Tập đoàn. Trong những năm tới Tập đoàn Austdoor phấn đấu giữ vững vị thế hàng đầu của mình tại Việt Nam và phấn đấu trở thành Nhà cung cấp các giải pháp cửa hàng đầu Châu Á.
Review AUSTDOOR
Luôn vui vẻ, hòa đồng trong môi trường làm việc
Công ty to nhưng thiếu đoàn kết