Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Responsible for coordinating the daily activities in the Housekeeping office and assist in the communications between the different Housekeeping areas and with other departments.
JOB SPECIFIC TASKS
• Ensure that all requests from “Personal Guest Service” is handled promptly and properly logged.
• Work closely with the Reception to ensure correct room status at all times.
• Issues, receives, records and controls all Housekeeping pagers.
• Handle, record and follow up on loan items and extra supplies to guests. Conduct monthly inventories of on-loan items, pagers.
• Record status of daily attendance for all Housekeeping associates.
• Prepare monthly reports as required. Render assistance to respective
• Housekeeping sections, Linen/Uniform, Floors, Public Areas, Laundry in preparing their monthly reports and inventories.
• Review and update the monthly Housekeeping Manning Guide.
• Know how to use computer and support the office work if possible.
• Co-ordinate work progress of Pest Control Personal, Machine & equipment repairs and Grounds and Garden from external company.
• Keep good communication with other departments.
• Assume other duties assigned by Executive Housekeeper.
• Assist with the preparation of staff duty rosters
• Assist with maintaining up-to date staff records
• Deliver high quality service to guests
• Ensure guest needs and reasonable requests are met
• Seek opportunities to continually improve guest service, by reporting guest comments
• Take appropriate action to resolve guest complaints
• Promote the hotel products and services
• Access and use Housekeeping computer programs
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
• Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
• Ensure a high level of cleaning is maintained in your work area
• Ensure all reporting and servicing deadlines are met on a timely basis
• Carry out other tasks as directed by your supervisors
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least once year two years-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN BẮC HÀ là công ty chuyên đầu tư, phát triển dự án nhà ở, căn hộ tại Việt Nam, được thành lập vào năm 2005 với 100% vốn tự có. Vượt qua thời điểm khó khăn nhất của thị trường bất động sản , công ty hiện là chủ đầu tư của nhiều dự án có qui mô lớn, hiện đại đã và đang được triển khai, tiêu biểu có thể kể đến như dự án HH2, Khu nhà ở hỗn hợp Bắc Hà Trung Văn- C14, khu nhà ở hỗn hợp Bắc Hà Phùng Khoang C37,.. với các hạng mục nhà biệt thự, nhà liền kề, chung cư cao tầng và các siêu thị, showrooom..
Sau hơn 10 năm xây dựng và trưởng thành, Công ty Cổ phần Tập đoàn Bắc Hà đã nhanh chóng trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu, có uy tín lớn trong lĩnh vực kinh doanh phát triển nhà, đầu tư dự án, cao ốc văn phòng, trung tâm thương mại và căn hộ cao cấp.
Với kinh nghiệm nhiều năm của mình trong ngành Bất Động Sản, Băc Hà tự tin sẽ mang đến cho chủ nhân của những căn hộ một tổ ấm tuyệt vời nhất.
Với đội ngũ cán bộ lãnh đạo giàu kinh nghiệm và có tầm nhìn xa, đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, năng động, sáng tạo cùng với đội ngũ cộng tác viên đang làm việc chuyên sâu trong các lĩnh vực chuyên môn, Công ty Cổ phần Tập đoàn Bắc Hà đã và đang khẳng định chỗ đứng vững chắc trong lĩnh vực xây dựng và kinh doanh thương mại; tạo dựng được sự tín nhiệm từ phía khách hàng và trở thành đối tác tin cậy đối với nhiều tổ chức, nhà đầu tư nước ngoài tiềm năng đang tìm kiếm cơ hội hợp tác và phát triển tại Việt Nam