Mô tả công việc
- Performing day-to-day operational activities in customer service of call center.
- Giving excellent services to customers.
- Receive calls from customers and respond to all incoming inquiries by phone/Email/Chat/App.
- Open for ideas and innovative solutions to enhance team productivity.
- Achieve daily/monthly performance targets defined by the project.
- Working 6 days/ week, 1 day off any.
Yêu cầu công việc
- Graduated equivalent Majors is an advantage.
- At least 6 months experience in Customer service roles or any relevant roles.
- Fluency in Korean (Speaking, listening, writing, and reading) - working 100% Korean. (TOPIK 5 Certificate).
- Having experience in call center/contact center is a plus.
- Willing to work on weekends, national holidays, overtime if needed.
- Discipline, honesty, critical and high initiative.
Quyền lợi được hưởng
- Gross salary income: 18.000.000 - 20.000.000 VND/ month.
- Promotion opportunities every year.
- Salary increases once/year.
- 13th month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Bonuses, gifts for Holidays.
- Other allowances: Parking Fee & Night Shift (if any)
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing