Mô tả công việc
- Copywriting and Content Strategy (60%)
- Develop and execute content strategies and creative copy for marketing campaigns, including ads, social media, website content, and print materials.
- Craft compelling and persuasive copy that drives brand awareness, engagement, and conversion in different campaigns.
- Oversee the creation of high-quality, engaging content for various platforms, including blogs, social media, websites, and marketing campaigns. Maintain editorial standards and enforce guidelines to uphold the quality and integrity of the company’s communications.
- Ensure all content/copy are consistent with the company’s brand voice, style, and tone.
- Leadership and Management (20%)
- Lead, mentor, and manage a team of content creators
- Set clear goals and expectations for the team and provide regular feedback and performance evaluations.
- Collaboration and Coordination (10%)
- Work closely with other departments, such as Design, Product Marketing, Sales...
- Coordinate with Creative team external agencies/suppliers to develop creative ideas and concepts for External/Internal campaigns including new product launching, promotion campaign, BAU, etc...
- Performance Tracking and Reporting (10%)
- Monitor and analyze content performance metrics to assess the effectiveness of content strategies.
- Provide regular reports and insights to the Marketing Director and other stakeholders.
- Other tasks related to the role assigned by the line manager.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Marketing, Communications, Journalism, or a related field.
- Minimum of 4 years of experience in content creation, (focusing on copywriting), with at least 1 years in a team management role.
- Demonstrable experience in writing impactful, engaging, and conversion-focused copy.
- Proven track record of developing successful content strategies and managing content teams.
- Collaboration: Excellent communication skills and the ability to work effectively with multiple teams and stakeholders.
- Excellent writing, editing, and proofreading skills.
- Ability to adapt tone and style to different platforms and target audiences.
- Customer-centric content marketing approach.
Quyền lợi được hưởng
- 13th Salary Fixed and KPI Bonus.
- Premium Health Care for personal.
- 24/7 Accidental Insurance.
- 100% Social Insurance.
- Meal + Phone Allowance.
- Yearly Medical Checkup.
- 15 Annual Leaves.
- Professional and Transparent Working Environment.
- Apply Latest Financial Technology in the World.
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing
Review BÁCH TƯỜNG PHÁT
Ở đây hầu như là các bạn trẻ 99,2k, các anh chị quản lý tính cũng thoải mái, teen không kém (rv)
Môi trường không quá trẻ nhưng với genZ chúng em vẫn cảm thấy phù hợp vì học hỏi được từ phía anh chị (rv)