Mô tả công việc
Consultation for franchises
- Implement and ensure the opening target and revenue according to the plan;
- Obtain information and consulting with clients that are interested in learning more about franchising;
- Examine records, gathering data, and assessing potential collaboration partners;
- Increase the number of vehicles in your search for potential franchisees;
- Coordination of departments to distribute consulting materials and information through various communication channels in order to attract franchisees.
Franchise store processes and procedures
- Drafting, checking documents and contract signing process;
- Assist with the application process for all types of franchise store licenses;
- On a regular basis, monitor and promote things;
- Build plan to work with Franchising from the got project to when the table delivery;
- Coordinate and link with departments such as: I&C Department, Human Resources, Marketing, Merchandise, Accounting, ... to ensure the timely implementation of the plan, manage arising problems and additional difficulties.
Support franchise store operation
- Building a system of criteria to evaluate the operation of franchising stores;
- Check and evaluate the franchisor's activities monthly through sales revenue and operating expenses data;
- Handle requests, complaints and inquiries of Franchisee during operation;
- Take care of the franchisee and maintain a positive working relationship; Ensure franchise stores adhere to company standards;
- Control issues related to revenue sharing, business ideas, violation of franchise standards, with Franchisees;
- Support the plan for Franchisee to increase sales monthly and quarterly.
Orientation
- Research, evaluate and develop the company's franchise model;
- Develop development goals with policies to support Franchisee;
- Develop and evaluate KPIs for each Franchise Executive;
- Coaching and training the business activities of the Franchise Executive;
- Report directly to Head of Franchise Department.
Yêu cầu công việc
- Finance graduate or equivalent;
- At least 3 years of experience in a convenience shop or retail environment;
- Fluent in English and Vietnamese communication;
- Negotiation skill;
- Presentation skill;
- Computer abilities.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary;
- 100% salary in 2 months of probation;
- Special health insurance package of GS25;
- 12 annual leaves/year;
- Working in a dynamic and fast-growing environment with many opportunities for promotion and development.
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing
Review BÁCH TƯỜNG PHÁT
Ở đây hầu như là các bạn trẻ 99,2k, các anh chị quản lý tính cũng thoải mái, teen không kém (rv)
Môi trường không quá trẻ nhưng với genZ chúng em vẫn cảm thấy phù hợp vì học hỏi được từ phía anh chị (rv)