Mô tả công việc
I. OBJECTIVES
HR - Admin Internship role is essential in supporting HR initiatives, administrative tasks, and HR projects. contributing to the effective management of talent acquisition, employee engagement, and development strategies to foster a positive and productive work environment.
II. RESPONSIBILITIES
1.Talent Acquisition & Employer Branding (30%)
- Post job advertisements on job boards and social media.
- Screen and review resumes.
- Schedule interviews and notify candidates.
- Attract potential candidates (focus on Tiktok and LinkedIn).
- Respond to inquiries from potential candidates.
2. Onboarding process (10%)
- Prepare necessary documents and resources for new hires.
- Guide new employees through paperwork and internal systems.
- Create and manage new employee files.
- Monitor and support new employees during their probation period.
3. C&B (10%)
- Export timesheets from the software and support HR in monthly timekeeping.
- Support declaration and tax code registration, declaration of dependents for employees.
- Drafting documents related to procedures for liquidating labor contracts for departing employees.
4. Administrative Support (50%)
- Manage Administrative-related paperwork.
- Manage office administrative tasks such as ordering stationery, managing inventory and maintaining a tidy workspace.
- Support checking & reviewing the legal content of the Vendor Contract.
- Responsible for checking VAT invoices and related payment documents
- Support importing invoice information data into accounting software.
- Support implementation of operating cost reports
- Support the Operation team with daily tasks & event coordination.
Yêu cầu công việc
- 3rd or 4th years university student or new graduate’s student majoring in Human Resource Management/ Business Administration/ Law - Legal/... or other related majors.
- Full-time internship period of 6 months.
- Strong verbal and written communication skills, logical thinking, teamwork mindset, proactive at work.
- Proficient in office computer skills (design powerpoint, word, excel, canva).
- High level of efficiency, accuracy, and responsibility
- Acquiring proven participation in university activities is a big plus.
Quyền lợi được hưởng
- Allowance: 1,000,000 VND/month – 3,000,000 VND/month
- The company supports internship certificate confirmation for interns.
- The candidate may have the opportunity to become a full-time employee upon successfully completing the training program.
- Exciting annual trip, team building party, monthly birthday event and team activities.
- Dynamic working environment, young colleagues in Marketing Agency.
- Working time: Full-time (9:00 – 18:00), Monday to Friday.
- Work at 12A Floor, Long Tower 101 - 103 Nguyen Cuu Van St., Ward 17, Binh Thanh District, Ho Chi Minh City, Viet Nam.
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing
Review BÁCH TƯỜNG PHÁT
Mức lương thấp so với bằng trung, ít exp thhì không nên vào (rv)
Công ty yêu cầu ký cam kết làm việc lâu dài với tiêu chí nghỉ việc báo trước 45 ngày (rv)
Ở đây hầu như là các bạn trẻ 99,2k, các anh chị quản lý tính cũng thoải mái, teen không kém (rv)