Chi tiết công việc
- Dream Big: Ambitious, passionate and achieve MASSIVE goals.
- Customer-centric: We care about our customers and strive to provide them with the best
- solutions.
- Celebrate both Success & Failure: Rejoicing the wins but also reflecting, learning & improving proactively when there are defeats.
- Honesty and Integrity: We appreciate respectful feedback.
- Problem Solver: You’re a fixer and not a complainer.
- Actionable: Work fast, make SMART decisions fast, move fast with conviction.
- Expand partnerships with publications in emerging markets, particularly in Italy.
- Research markets, identify potential partners, and establish mutually beneficial partnerships to extend their reach.
- Follow an outreach strategy, prospecting process, and tracking system to monitor and track leads.
- Deliver sales pitches to local stakeholders to cultivate relationships and promote the content syndication program.
- Collaborate with internal teams, such as content and product managers, to ensure a seamless onboarding process.
- Monitor content usage to ensure that it is properly tracked and follows syndication standards.
- Prepare sales pitch materials, website and blog content to raise awareness about the lockscreen solution.
- Minimum 1 years of experience in business development, partnerships or a related field, preferably in the advertising and marketing industry.
- Strong communication and presentation skills, both oral and written in English and Italian communication, negotiation, and interpersonal skills, with the ability to build and maintain relationships with partners and internal stakeholders.
- Familiarity with content distribution and syndication, as well as media industry trends and best practices.
- Work in a dynamic and flexible environment. (no dress code, pantry full of snacks and coffee)
- Team building, Happy Hour every week.
- Social insurance and annual leave based on the Vietnam Labour Code.
- Incentive will be added based on employee’s performance.
- 13th month bonus is provided based on performance.
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing