AnyMind's client (Healthcare Industry) is looking for a Marketing Assistant to support the Marketing Director and Marketing Department of their company in its primary and administrative duties. This work will be a critical factor for the smooth operation of the Marketing Department and the attainment of its goals, as well as for the long-term growth of the company.
- Undertaking daily administrative tasks to ensure the functionality and coordination of the department’s activities, including managing an extremely active calendar of appointments; completing reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; arranging complex and detailed plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for meetings.
- Responsible of vendors/supplier management, follow up and implement various payment documentation, logistics arrangement, contract, database collecting and record for marketing department.
- Assist Marketing Director on assigned daily tasks and duties. Works closely and effectively with Marketing Director to keep her well informed of upcoming commitments and responsibilities, following up appropriately.
- Consolidate the schedule of various plans, activities, deadline and generate the marketing department calendar to follow up, on-site support and report to Marketing Director.
- Responsible of merchandise, gimmicks, POSM, marketing collaterals, samples production, delivery, tracking and stock management.
- Bachelor’s degree in relevant fields.
- 3+ years of experience in similar position.
- Superb written and verbal communication skills.
- Strong time-management skills and the ability to organize and coordinate multiple projects at once.
- Flexible team player willing to do what it takes to get the job done; adaptable and enjoys a challenge.
- Strong report generation, data analysis and database record.
- Strong experience on marketing execution.
- Able to work independently or team-work.
- Able to work on field or business traveling if assigned.
- Good at English is advantage.
- Interest in healthcare industry is a plus.
- Salary range from 18,000,000 VND to 21,000,000 VND (depending on qualifications and capabilities)
- Bonus: 13th months’ salary
- 15 days paid leave and other benefits as per Vietnam laws and company’s regulation
Tập đoàn Giáo dục và Đầu tư EI (EI GROUP) là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực đào tạo ngoại ngữ tiếng Đức, tiếng Anh và tư vấn du học, nhân lực, di trú tại các quốc gia phát triển như CHLB Đức, Anh, Úc, Mỹ, Canada. Với sứ mệnh cao cả “Giúp cho lực lượng đang độ tuổi lao động tại Việt Nam và trên toàn cầu tìm được một công việc với thu nhập tốt, thay đổi cuộc sống ở Top 20 nền kinh tế lớn nhất thế giới”. EI GROUP luôn hướng đến tầm nhìn “Lựa chọn đầu tiên cho một cuộc sống mới”.
Với bề dày truyền thống xây dựng và phát triển cùng với 13 công ty thành viên trực thuộc và 2 viện, tính đến nay EI GROUP đã phủ sóng hầu hết khắp 63 tỉnh thành từ Bắc vào Nam với sự hiện diện của hơn 235+ văn phòng đại diện, văn phòng tiếp nhận hồ sơ với hệ thống đồng bộ, đào tạo bài bản, hỗ trợ phụ huynh và học sinh một cách nhanh chóng và tức thời.
Đặc biệt, EI GROUP là đối tác chiến lược của nhiều tổ chức quốc tế như: BSW, DEB, MEV, VIDACTA, ATMC, TAMWOOD, SHAFSTON, ILSC…
Với uy tín về chất lượng đào tạo, nhiều chính sách ưu đãi dành cho học viên, EI GROUP đã trở thành địa chỉ tin cậy của hàng nghìn phụ huynh, học sinh trên cả nước. Với tổng số hơn 1000++ học viên đang theo học, EI GROUP khẳng định vị thế dẫn đầu trong lĩnh vực đào tạo ngoại ngữ, tư vấn du học, nhân lực, di trú.