Việc làm Tập đoàn Hoàng Minh

Cập nhật 30/09/2024 21:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Personal Assistant to Maazi’s Director
Tập đoàn Hoàng Minh 4.0★
1 đánh giá 102 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.


Responsibilities

1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.

2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.

3.  Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.

4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.

5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.

6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.

7.  Coordinate reports and documentation for  meetings including: internal as well as  meetings with outside partners.

8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.

9. To conduct research/ analysis as directed by the Director

10. To produce reports for the Director as and when required.

11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director

12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of

departmental work plans.

13. Other tasks assigned by the Director.


Qualifications

Fluent English (listening, speaking, reading, writing).

Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields

Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus

At least 2 year experience in similar position.

Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.

Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.

Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).

Excellent computer skills.

Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND



Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Tập đoàn Hoàng Minh Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 17 Tòa nhà Geleximco, Số 36 Hoàng Cầu, Phường Ô Chợ Dừa

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2019

Mission

Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.


Review Tập đoàn Hoàng Minh

4.0
1 review

30/09/2024
Giám đốc kinh doanh tại Hà Nội

Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp Nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Hoàng Minh

Bạn làm việc tại Tập đoàn Hoàng Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Hoàng Minh

Tập đoàn Hoàng Minh

Click để đánh giá