Việc làm Tập đoàn Hoàng Minh

Cập nhật 30/09/2024 21:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Sales Admin (Thư Ký Bộ Phận Sales)
Tập đoàn Hoàng Minh 4.0★
1 đánh giá 102 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 33 Lê Đại Hành, Cửa Đại, Hội An, Quảng Nam

Mô tả công việc

  • Set-up and coordinate meeting schedules.
  • Takes down minutes of the meetings (sales meetings, daily briefing) and other meetings as maybe required by the Head of Sales.
  • Responsible in answering telephone calls and taking reservation inquiries either from travel agents, corporate accounts or social events.
  • Performs general clerical duties to include but not limited to photocopying, faxing, emailing and filing.
  • Routing of the banquet event order, action memo and or amendment forms to all concerned departments and other sales memo.
  • Responsible in contacting the supplies of the banquet functions and placing order for the amenities indicated in the packages.
  • In case the sales manager/account managers/sales executives are out on sales calls, the sales secretary/coordinator is advised to prepare a proposal for urgent inquiries only.
  • Handles all incoming calls and guest’s inquiries in the absence of the sales team and channels to the concerned department if the inquiry requires immediate action.
  • Carries out office mailing and filing in a timely fashion.
  • Prepares Purchase Requests/requisitions for stationeries and office supplies.
  • Prepares Sales Kits.
  • Maintains an organized, systematic and updated filing system (hard copies and hard disk back up), in order to ensure easy accessibility to required data and avail loss of data from the hardware.
  • Assists in the ocular inspection of walk-in guests or scheduled clients ocular visit
  • Coordinates employees travel (air/land/lodging, etc) to and from marketing related conventions/exhibitions and sales blitzes.
  • Coordinates with Marcom to facilitate marketing functions (brochures, trade shows)
  • Reminds DOSM and Sales Teams members of important appointments, sales trainings, meetings
  • Maintains adequate stock of office supplies and initiates requisition
  • Dispatches letters, documents and parcels to be sent by mail or courier.
  • Maintains and replenishes brochures, fact sheets, F&B Flyer
  • Ensure that the S&M month end report is accomplished and submitted on time
  • Makes a thorough check on the premises and operating equipment to determine cleanliness and orderlines
  • Performs common and related duties and special projects as may be assigned.

Yêu cầu công việc

Experience

· Minimum of one year in similar capacity

· Familiar with sales and marketing activities as well as hotel operations in general

Skills and Knowledge

· Strong user knowledge of Microsoft Outlook, Microsoft Office

  • Proficient in English language both written and verbal
  • Computer skills

· Good teamworking skills and able to work effectively and contribute in a team

· Good presentation and influencing skills

· Good interpersonal skills with ability to communicate with guests and fellow employees from all levels

· Flexible and able to embrace and respond to change effectively

· Self-motivated and energetic

· Ability to work independently and has good initiative under dynamic environment

Education or Qualification:

  • Completion of a degree in Hotel/ Business, Marketing, Economics and Management Course or equivalent

Quyền lợi được hưởng

Dicussing during the interview

Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Tập đoàn Hoàng Minh Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 17 Tòa nhà Geleximco, Số 36 Hoàng Cầu, Phường Ô Chợ Dừa

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2019

Mission

Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.


Review Tập đoàn Hoàng Minh

4.0
1 review

30/09/2024
Giám đốc kinh doanh tại Hà Nội

Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp Nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Hoàng Minh

Bạn làm việc tại Tập đoàn Hoàng Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Hoàng Minh

Tập đoàn Hoàng Minh

Click để đánh giá