Mô tả công việc
Select the most suitable digital advertising platforms (e.g., Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, etc.) based on campaign goals.
Collaborate with the team to develop and manage marketing campaigns.
Collaborate with the team to develop and manage marketing campaigns, including budget allocation, and targeting criteria.
Monitor and manage advertising budgets to ensure efficient allocation of resources.
Stay updated on changes and updates in digital advertising platforms.
WHAT WE NEED YOU HAVE
Good command of English
Proficiency in using digital advertising platforms such as Google Ads, Facebook Ads, and Instagram.
Strong analytical skills and proficiency in data analysis tools.
Proven experience in paid advertising.
Excellent communication and teamwork skills.
WHAT WE OFFER YOU
13th- month salary bonus
Other benefits and compensations
High insurance coverage
One- month probationary period
12 days of annual and holiday leave.
Opportunity to use and improve English skills in a professional environment.
Meal allowance
Work Macbook provided.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-27 01:20:03
Thành lập từ năm 2014, KITA GROUP ngày càng khẳng định vị thế của mình trên thị trường bất động sản khi sở hữu nhiều vị trí đắc địa trải dài từ Bắc vào Nam, tiến gần hơn với mục tiêu trở thành công ty Bất Động Sản số 1 Việt Nam.
Đồng hành với sứ mệnh và sự thành công của KITA Group, đội ngũ lãnh đạo đã cùng nhau phát triển doanh nghiệp và đoàn kết vượt qua nhiều thử thách trên thị trường. Chính tầm nhìn chiến lược, giàu kinh nghiệm, bản lĩnh thương trường và ý chí quyết tâm cao độ của đội ngũ lãnh đạo đã góp phần kiến tạo KITA Group ngày hôm nay