Các phòng ban đang tuyển dụng tại minh dũng

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Nghiên cứu và Khoa học
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm minh dũng

Cập nhật 27/12/2024 01:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần tập đoàn minh dũng
Executive Housekeeper - Marriott Da Nang Resort & Spa, Non Nuoc Beach Villas
minh dũng
73 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 13/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng

Mô tả công việc

Responsible for the daily shift operations of Housekeeping including villas, public areas and pools. Directs and works with employees to ensure property guestrooms, public space and employee areas are clean and well maintained. Completes inspections and holds people accountable for corrective action. Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.

Managing Housekeeping Operations

• Ensures guest room status is communicated to the Front Desk in a timely and efficient manner.

• Works effectively with the Engineering department on guestroom maintenance needs.

• Supervises the property general cleaning schedule.

• Obtains list of rooms to be cleaned immediately and list of prospective check-outs or discharges to prepare work assignments.

• Inventories stock to ensure adequate supplies.

• Supervises daily Housekeeping shift operations and ensures compliance with all housekeeping policies, standards and procedures.

• Assists in the ordering of guestroom supplies, cleaning supplies and uniforms.

• Supports and supervises an effective inspection program for all guestrooms and public space.

• Communicates areas that need attention to staff and follows up to ensure understanding.

• Ensures all employees have proper supplies, equipment and uniforms.

Managing Departmental Costs

• Participates in the management of the department’s controllable expenses to achieve or exceed budgeted goals.

• Understands the impact of department’s operations on the overall property financial goals and objectives and manages to achieve or exceed budgeted goals.

• Comprehends budgets, operating statements and payroll progress reports as needed to assist in the financial management of department.

Ensuring Exceptional Customer Service

• Responds to and handles guest problems and complaints.

• Strives to improve service performance.

• Empowers employees to provide excellent customer service.

• Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.

Conducting Human Resources Activities

• Participates as needed in the investigation of employee accidents.

• Supervises staffing levels to ensure that guest service, operational needs, and financial objectives are met.

• Ensures employees understand expectations and parameters.

• Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPs) and support the Peer Review Process.

• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals.

• Uses all available on the job training tools to train new room attendants and provide follow-up training as necessary.

• Participates in the employee performance appraisal process, providing feedback as needed.

• Assists as needed in the interviewing and hiring of employee team members with the appropriate skills.

• Supports a departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.

• Participates in employee progressive discipline procedures.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and monthly service charge
  • Annual Leaves
  • Working 5 days per week - off 2 days per week
  • Follow the government social insurance, health insurance, unemployment insurance
  • 24/24 accident insurance
  • Join in hotel activities
  • Training opportunities for career development

Yêu cầu công việc

• High school diploma or GED; 2 years’ experience in the housekeeping or related professional area.

OR

• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.

Yêu cầu hồ sơ

CV
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 15, ngách 93/29 phố Yên Sở, Hoàng Mai

Đi vào hoạt động từ năm 2014, Công ty Cổ Phần Tập Đoàn Minh Dũng (Minh Dũng Group) là công ty có bề dày kinh nghiệm và đã khẳng định được vị thế là một doanh nghiệp uy tín, chuyên nghiệp trong lĩnh vực nhập khẩu, phân phối, sản xuất và kinh doanh các dòng sản phẩm máy giặt - máy sấy công nghiệp, hóa phẩm - mỹ phẩm, sơn…

Tập đoàn Minh Dũng luôn đặt chất lượng sản phẩm và trải nghiệm khách hàng ở vị trí ưu tiên, nhờ vậy mà Minh Dũng Group đã gặt hái được những thành tựu đáng kể như chiếm thị phần số 1 tại Hà Nội trong lĩnh vực máy giặt sấy công nghiệp; Thương hiệu hóa phẩm - mỹ phầm Mori Việt Nam đạt giải thưởng Top 10 Thương Hiệu Phát Triển Châu Á,...

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2014

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại minh dũng

Bạn làm việc tại minh dũng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo minh dũng

minh dũng

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo