Việc làm Tập đoàn Y khoa Sài Gòn

Cập nhật 12/12/2024 01:19
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần tập đoàn Y khoa Sài Gòn
Assistant Manager, Internal Communication - UXC, SPX Express
Tập đoàn Y khoa Sài Gòn
30 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/02/2025
Hình thức: INTERN
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

  • Communication management:
  • Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
  • Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
  • Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
  • Social Media:
  • Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
  • Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
  • Crisis Management:
  • Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
  • Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
  • Online & Offline Visibility Management:
  • Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
  • Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
  • Leadership:
  • Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
  • Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development

Requirements

  • Possess solid knowledge and experience communication strategy
  • Have experience in branding strategy, brand reputation protection
  • Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
  • Possess experience in event planning is a plus
  • Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
  • Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
  • Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
  • At least 2 years of team management experience
  • At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
  • Excellent command of English
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần tập đoàn Y khoa Sài Gòn
Tập đoàn Y khoa Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 1506, Tầng 15, Tòa Nhà Centre, 106 Nguyễn Văn Trỗi, Phường 08, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh

Hệ thống Bệnh viện Mắt Sài Gòn chính thức được thành lập vào tháng 4/2004 bởi chuyên gia nhãn khoa đầu ngành – Bác sĩ Thái Thành Nam, người đầu tiên thực hiện phẫu thuật Phaco tại Việt Nam.

Tính đến nay Hệ thống Bệnh viện Mắt Sài Gòn có tổng cộng 13 chi nhánh từ Nam ra Bắc - bao gồm cả Chuyên khoa Mắt và Đa Khoa và tự hào là Hệ thống Bệnh viện Mắt ngoài công lập hàng đầu Việt Nam với trang thiết bị y tế hiện đại được nhập khẩu trực tiếp từ các nước tiên tiến cùng đội ngũ Y Bác sĩ nhãn khoa giỏi chuyên môn, giàu y đức.

Sau hơn 16 năm hoạt động từ ước mơ toàn tâm, toàn lực chăm sóc thị lực đôi mắt Việt, thương hiệu Mắt Sài Gòn đã trở thành địa chỉ tin cậy của gia đình Việt trên khắp cả nước trong việc khám, điều trị, phục hồi và chăm sóc sức khỏe đôi mắt.

Tính đến nay, Hệ thống Bệnh viện Mắt Sài Gòn đã nhận thăm khám cho gần 2.8 triệu khách hàng, phẫu thuật thành công cho hơn 335.412 bệnh nhân để tìm lại được thị lực hoàn hảo. Ngoài ra, bệnh viện cũng là nơi tiếp nhận và điều trị thành công những ca bệnh khó từ các đơn vị bệnh viện khác.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Y khoa Sài Gòn

Bạn làm việc tại Tập đoàn Y khoa Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Y khoa Sài Gòn

Tập đoàn Y khoa Sài Gòn

Click để đánh giá