http://en.geniee.co.jp/
With high–tech advantage, Geniee is one of the leading Supply Side Platforms (SSP) in Asia, being headquartered in Japan.
Invested by Softbank group (one of the largest Japanese mobile carriers), Geniee is expanding business across Southeast Asia and the US. According to the Deloitte Technology Fast 500 Asia Pacific 2016 Ranking, Geniee ranked in the top 200 of companies in APAC.
With the success of the media solution business in Japan, we (“GENIEE INTERNATIONAL GROUP”) have established and accelerated localization in each country: Singapore, Vietnam, Indonesia and India, providing clients with our cutting-edge Ad technology and Marketing technology solution business.
We are looking for potential candidates who are expected to be core members of Geniee Vietnam. To be part of the Geniee group, you will have the chance to work in a challenging international working environment with passionate and friendly colleagues.
Apply and become a Genieer today!
Responsibilities:
COO Assistant:
- Administrative Support: Manage the COO's schedule, appointments, and travel arrangements, Coordinate meetings and prepare necessary materials, agendas, presentations and minutes
- Communication and Liaison: Act as a primary point of contact between the COO and internal/external stakeholders
- Information Management: Maintain organized and up-to-date files, databases, and records
- Project Coordination: Assist in the coordination and execution of different projects and events that assigned by COO
RevOps:
- Collection and analysis of data across the entire revenue generation process
- Evaluate current processes, programs, and systems, determine how these can be improved to increase revenue, minimize costs, and increase customer satisfaction.
- Provide insights in business data to optimize sales, marketing, and CS processes
- Maintain good data hygiene
- Be responsible for OKR completion, incentives unlocked, sales rewards
- Provide Hubspot training
- Maintain CRM hygiene
- Be responsible for recruitment for sales folks, training, building relationships, etc.
- Deal with requests related to India and Indonesia team as well
Job requirements:
Must-have:
- At least 2 years of working experience
- 1- 2 years of operational experience in IT, Marketing industry
- Good command of English
- Strong communication skills
Nice-to-have:
- Experience in using Hubspot
- Data analytics experience
- Data science background
- Extrovert personality
- Ability to map business processes, flows, and data models: configure workflows, fields, and objects and take requirements for other team members to execute
- Strong project management, organization, and critical thinking skills
- Advanced Microsoft Excel skills
- Adaptable and can work on multiple projects at once while collaborating with different departments.
Working time: 9:00 AM - 6:00 PM (1-hour lunch break) from Monday to Friday
Employment Package:
- Laptop (Dell, HP…) provided
- Social, public health and unemployment insurance as defined in the Labor Code
- PTI insurance for staff and 1 family member
- 12 days’ annual leave and 1 birthday leave
- Salary review: twice per financial year
- Half-year bonus: up to 100% of monthly gross salary
- Most valuable person/team awards per half-year
- Annual company trip, annual health check
- Club Allowance, chance to join club activities with cost bearing up to $20/month
Resume submission:
Please note that only qualified candidates will be contacted.
Hệ thống Bệnh viện Mắt Sài Gòn chính thức được thành lập vào tháng 4/2004 bởi chuyên gia nhãn khoa đầu ngành – Bác sĩ Thái Thành Nam, người đầu tiên thực hiện phẫu thuật Phaco tại Việt Nam.
Tính đến nay Hệ thống Bệnh viện Mắt Sài Gòn có tổng cộng 13 chi nhánh từ Nam ra Bắc - bao gồm cả Chuyên khoa Mắt và Đa Khoa và tự hào là Hệ thống Bệnh viện Mắt ngoài công lập hàng đầu Việt Nam với trang thiết bị y tế hiện đại được nhập khẩu trực tiếp từ các nước tiên tiến cùng đội ngũ Y Bác sĩ nhãn khoa giỏi chuyên môn, giàu y đức.
Sau hơn 16 năm hoạt động từ ước mơ toàn tâm, toàn lực chăm sóc thị lực đôi mắt Việt, thương hiệu Mắt Sài Gòn đã trở thành địa chỉ tin cậy của gia đình Việt trên khắp cả nước trong việc khám, điều trị, phục hồi và chăm sóc sức khỏe đôi mắt.
Tính đến nay, Hệ thống Bệnh viện Mắt Sài Gòn đã nhận thăm khám cho gần 2.8 triệu khách hàng, phẫu thuật thành công cho hơn 335.412 bệnh nhân để tìm lại được thị lực hoàn hảo. Ngoài ra, bệnh viện cũng là nơi tiếp nhận và điều trị thành công những ca bệnh khó từ các đơn vị bệnh viện khác.