Mô tả công việc
- Serve as the primary contact for customers during new project implementations.
- Collaborate with the mapping team.
- Support the Project Manager in change requests and identify issues related to changes.
- Assist customers with EDI testing.
- Communicate project progress with customers until completion.
- Deploy the Dimetrics product to customers.
- Conduct GAP analysis.
- Manage all aspects of implementation and coordination between customers, trading partners, and team members.
- Setup ERP integration projects (such as NEA, BYD), following through from staging to production.
- Ensure timely project go- live.
- Support customers throughout the ERP integration testing process.
- Write UAT (User Acceptance Testing) scenarios.
Yêu cầu công việc
- Working in ERP, SAP, Supply chain, EDI field is preferred.
- Experience in software support, client services, or call center environment preferred.
- Client services, business to business, computer support/service, experience preferred.
- 1+ year experience as Implementation Specialist, Business Analyst, Project manager is preferred.
- Understanding X- 12 and XML, CSV, ERP such as Netsuite, Quickbook, SAGE,... is a plus.
- Proficient English skills, verbal & written.
- Prefer have knowledge with FTP and AS2 is a plus.
Quyền lợi
- Laptop and 2 large computer screens are provided
- Full salary social insurance including probation time
- Training during probation time
- 13th+ salary, Performance bonus
- 17 days of paid leave
- Company trip, teambuilding, sport clubs and activities
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-16 23:25:03
Công ty Cổ phần thiết bị điện Simon Việt Nam, thành lập vào ngày 24/11/2020, chính thức sáp nhập với Tập đoàn Simon Tây Ban Nha vào năm 2021.
Nhà máy của Simon Việt Nam được xây dựng trên diện tích hơn 25.000m2, áp dụng dây chuyền sản xuất hiện đại, công nghệ Châu Âu tiên tiến cùng với những giá trị nghiên cứu, sáng tạo kế thừa của Tập đoàn Simon Tây Ban Nha hơn 100 năm qua.
Với mục tiêu cung cấp ra thị trường các giải pháp đổi mới, Simon Việt Nam luôn thúc đẩy chuyển đổi kỹ thuật số bằng cách tích hợp các quy trình và công nghệ năng lượng hàng đầu thế giới. Chúng tôi áp dụng tiêu chuẩn ISO 9001:2015 trong sản xuất để đảm bảo mọi sản phẩm tới tay người tiêu dùng đều đạt chất lượng tốt nhất. Bên cạnh đó, Công ty cũng linh hoạt áp dụng phương pháp Kaizen, 5S, Hệ thống quản trị doanh nghiệp toàn diện sản xuất – bán hàng theo tiêu chuẩn Quốc tế (SAP Business One – CHLB Đức) để liên tục cải tiến công nghệ với mong muốn mang lại dịch vụ chăm sóc khách hàng chuyên nghiệp, tận tâm.
Thị trường hoạt động của Simon Việt Nam không chỉ rộng khắp Việt Nam mà còn mở rộng ra các nước lân cận như Campuchia, Lào, Myanmar… Với vai trò là thành viên của tập đoàn toàn cầu, Simon Việt Nam cam kết sẽ đồng hành cùng sự phát triển và thịnh vượng của Việt Nam và các nước trong khu vực trên con đường hội nhập.