Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Assist the Brand Manager in executing the Marketing Plan by coordinating with Sales and Trade Teams to carry out effective campaigns, and achieve strong brand growth.
- Support the Brand Manager in planning for Annual Marketing and Communication.
- Analyze market situations, internal sales performance, consumer insights, market trends, and competitors’ movements... to identify brand opportunities and issues, and understand unmet needs for brand planning.
- Liaise closely with Agencies for branding and consumer communication activities
- Lead brand planning and execution, strong management for ATL and BTL activities to ensure excellent execution.
- Get close to customers/consumers via frequent market visits.
- Conduct market or consumer research with research houses to explore consumer insights, fine-tune product concepts, and amplify new market trends.
- Be able to work well with cross functions to drive sales and build the brand.
- Lead cross functions (supply chain, purchasing, sales, trade marketing) to run the NPD process: sales forecasting, stock management, and sales movements... to ensure the launch's success in Vietnam.
- Management of PnL and marketing budgets within agreed targets.
- Follow up and control Marketing expenses.
- Smoothly cooperate with other Departments to handle tasks related to the brand in charge.
- Other tasks assigned by the line manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's Degree in Marketing, Business Administration, Economics, or related major.
- From 3 - 7 years experience in Foods Brand at FMCG.
- Strong at brand management, consumer understanding, and creative & strategic knowledge.
- Ability to multi-task and be proactive & independent in a fast-paced, ownership in dynamic environment.
- Good written and oral communication, presentation, and negotiation skills in English.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Thực Phẩm Dinh Dưỡng NutiFood là một trong những công ty hàng đầu trong ngành hàng sữa và thực phẩm dinh dưỡng tại thị trường Việt Nam với những dòng sản phẩm quen thuộc với người tiêu dùng như: GrowPlus+, Riso Opti Gold, Nuti-IQ, NutiMilk, DiabetCare, PediaPlus, Cafe Ông Bầu, Nutizen,...
Với một chính sách nhân sự đem đến cho nhân viên môi trường làm việc chuyên nghiệp, thu nhập cạnh tranh và nhiều chương trình đào tạo phát triển, chúng tôi tin Nutifood sẽ chính là ngôi nhà của các bạn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện…
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Thực Phẩm Dinh Dưỡng NutiFood thành lập năm 2000
Mission
Tại Nutifood viết nên câu chuyện của mình bằng hành trình chất đầy khát vọng “Nâng chuẩn dinh dưỡng, Vươn tầm vóc Việt”. Mỗi chương mới của chặng đường phát triển đều hiện hữu dấu ấn tiên phong của Nutifood trong việc tạo ra các sản phẩm dinh dưỡng chuẩn cao, đáp ứng nhu cầu đa dạng và đồng hành cùng cuộc sống vui khỏe của hàng triệu người tiêu dùng ở mọi lứa tuổi.
Review Công Ty Cổ Phần Thực Phẩm Dinh Dưỡng NutiFood
Tốt và vui vẻ
Là nơi để trao dồi kinh nghiệm và kiến thức
Nơi làm việc khá vui vẻ. mọi người hoà đồng và giúp đỡ nhau