Mô tả công việc
• Analyze and evaluate factors that have an unusual/a significant variance compared to the business's annual operation plan at all Subsidiaries
• Forecast processes and propose solutions in order to minimize obstacles in business operations
• Prepare analysis reports according to management requirements
• Participate in the capital mobilization process for Subsidiaries and Group
• Providing advice/consultation related to accounting and finance matters to subsidiaries in order to improve their financial decisions
• Participate in financial analysis of some related investment opportunities
• Participate in Reviewing Budget and AOP for Subsidiaries, in organizing subsidiaries AOP presentation
• Providing financial analysis insight and guidance to less-experienced team members
• Participate in cash management if required
• Participate in ERP setup if required
• Other tasks as assigned by the CFO/Finance Manager
Yêu cầu công việc
• At least 4-5 years of experience, with a strong background in audit and finance.
• Have VAS knowledge, general knowledge of macroeconomics, and information about the retail, hotel, and restaurant industries
• Financial analysis skills.
• Ability to present financial data using detailed reports and charts/ insightful visual displays
• Fluency in both English and Vietnamese
• Excellent communication and collaboration skills to work effectively with subsidiaries
• Attention to detail, eager to learn, team player, responsive
• Critical thinking & positive thinking, relationship management
• Be able to adapt new technologies and tools
WHAT WE OFFER
• Competitive salary packages with fixed 13th month salary and performance bonus
• Openasia premium health care insurance
• Additional annual leave
• Annual performance review
• Sponsored sport activities
• Training section and rotation opportunities within subsidiaries
• Discount of 30-50% for Group's products
• Professional, creative and positive working environment with up-to-date equipment
*** Only shortlisted candidates will be contacted ***
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary packages with fixed 13th month salary and performance bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Openasia premium health care insurance
Nghỉ phép có lương
Additional annual leave
Xem thêm
Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999, là một trong những doanh nghiệp hàng đầu và có uy tín trên thị trường Việt Nam, chuyên cung cấp các sản phẩm khăn giấy ướt, khăn giấy khô và lĩnh vực mẹ và bé với thương hiệu số 1 Việt Nam là khăn ướt Mamamy (theo số liệu thống kê nghiên cứu đo lường bán lẻ của Nielsen từ 04/2016 đến 03/2017).
Công ty luôn cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm an toàn, đạt chất lượng cao và dịch vụ hoàn hảo nhất có thể, ngày càng mang lại cho khách hàng sự tin tưởng và hài lòng. Trải qua 23 năm xây dựng và phát triển, công ty đã khẳng định vững chắc được thương hiệu của mình đối với người tiêu dùng về các sản phẩm như Hoa Lan, Mamamy, Luck Lady, Kin Kin... Các sản phẩm của công ty luôn được khách hàng tín nhiệm và sử dụng thường xuyên trên khắp cả nước.
Cùng với tiêu chí luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm hoàn hảo nhất, công ty cũng tạo dựng một môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, sáng tạo, luôn ghi nhận khả năng và sự đóng góp của mỗi cá nhân, đồng thời mở ra nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999
Mission
Tầm nhìn
- Trở thành nhà sản xuất và OEM số 1 tại Việt Nam về khăn ướt, các loại sản phẩm chăm sóc em bé và gia đình cho các thương hiệu lớn trong và ngoài nước, các thương hiệu lớn từ thị trường Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, Đông Nam Á….
Sứ mệnh
- Theo đuổi mục tiêu tạo ra các sản phẩm “Tốt nhất & Tốt hơn nữa” trên cơ sở các quy chuẩn, nguyên tắc và tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo ra giá trị trên cơ sở cân bằng hài hòa lợi ích của tất cả các bên liên quan như người tiêu dùng, đối tác, khách hàng, người lao động và công ty.