Mô tả công việc
- Report activities and participate in periodic business reviews with Management Team
- Establish, develop a solid team of Account Management. Allocates resources appropriately within the Group to deliver business results.
- Determine performance metrics and deliver comprehensive trend knowledge & industry insight to drive group brand performance in terms of sell- in, sell- out, inventory optimization, profitability, E- Commerce share, ranking of brand within platform, brand penetration in E- Commerce and year- over- year growth. Build strong relationship with brands & accounts as valued partner to drive Ecommerce growth sustainably.
- Reaching prospective brands and communicate the business benefits to generate partnership opportunities.
- Develop and implement account management strategies and business plans to grow assigned group of 2- 4 group brands.
Yêu cầu công việc
Education background requirements: Bachelor at relevant experience
Experience/Industry requirements:
- 7~10 year at work, 3y at same level
- A proven track record of successful negotiations and relationship management (both internally and externally)
- Ability to effectively deal with both corporate management and the general workforce
- Analytical mind, excellent problem- solving skills and business acumen.
- Minimum 3 years of work experience in in e- commerce/retail, ideally in the industry
- Outstanding communication skills and people management capacity, able to build rapport, earn trust with key stakeholders and mange Head- level efficiently from large to multinational companies
- Excellent written and oral skills, strong organizational communication skills
- Demonstrated ability to operate both strategically and tactically in a high- energy, fast- paced environment
- Strong teamwork and interpersonal skills
- Experience with leading large, diverse organizations and manage multi- level teams
Competency requirements:
- Stakeholder management: Identifying, engaging, and satisfying the needs and expectations of various stakeholders involved in a project or organization
- Teamwork and Collaboration:
• Building strong- identity teams that apply their diverse skills and perspectives to achieve common goals.
• Building partnerships and working collaboratively with others to meet shared objectives.
- Develops Talent & Builds Effective Teams: The ability to inspire, guide, and influence individuals or teams towards the achievement of both their career goals and the organization&039;s goals
- Leading change: The ability to guide individuals, teams, and the organization as a whole through periods of transition, ensuring that the intended changes are successfully adopted, and the desired outcomes are achieved
- Strategic mindset:
• Seeing ahead to future possibilities and translating them into breakthrough strategies
• Perform strategic thinking with advanced and long- term impact.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:45:02
Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999, là một trong những doanh nghiệp hàng đầu và có uy tín trên thị trường Việt Nam, chuyên cung cấp các sản phẩm khăn giấy ướt, khăn giấy khô và lĩnh vực mẹ và bé với thương hiệu số 1 Việt Nam là khăn ướt Mamamy (theo số liệu thống kê nghiên cứu đo lường bán lẻ của Nielsen từ 04/2016 đến 03/2017).
Công ty luôn cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm an toàn, đạt chất lượng cao và dịch vụ hoàn hảo nhất có thể, ngày càng mang lại cho khách hàng sự tin tưởng và hài lòng. Trải qua 23 năm xây dựng và phát triển, công ty đã khẳng định vững chắc được thương hiệu của mình đối với người tiêu dùng về các sản phẩm như Hoa Lan, Mamamy, Luck Lady, Kin Kin... Các sản phẩm của công ty luôn được khách hàng tín nhiệm và sử dụng thường xuyên trên khắp cả nước.
Cùng với tiêu chí luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm hoàn hảo nhất, công ty cũng tạo dựng một môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, sáng tạo, luôn ghi nhận khả năng và sự đóng góp của mỗi cá nhân, đồng thời mở ra nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999
Mission
Tầm nhìn
- Trở thành nhà sản xuất và OEM số 1 tại Việt Nam về khăn ướt, các loại sản phẩm chăm sóc em bé và gia đình cho các thương hiệu lớn trong và ngoài nước, các thương hiệu lớn từ thị trường Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, Đông Nam Á….
Sứ mệnh
- Theo đuổi mục tiêu tạo ra các sản phẩm “Tốt nhất & Tốt hơn nữa” trên cơ sở các quy chuẩn, nguyên tắc và tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo ra giá trị trên cơ sở cân bằng hài hòa lợi ích của tất cả các bên liên quan như người tiêu dùng, đối tác, khách hàng, người lao động và công ty.