Việc làm Trung Nguyên Franchising

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
Training Manager/ Supervisor | Quản lý/ Giám Sát Đào Tạo
Trung Nguyên Franchising
54 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

OBJECT
  • Be responsible for the creation, implementation and facilitation of the Learning and Development within Hotel that is aligned with the Hotel’s goals and strategic plan.

DUTIES

  • Prepare Hotel’s training plan and budget yearly;
  • Conduct annual training needs analysis and coordinate with HODs to help identify training opportunities for their team members;
  • Initiate, coordinate, deliver and follow-up on all training activities within the Hotel;
  • Actively initiate relationships and partnerships with industry associations, external training companies and academic counsels related to the hospitality industry;
  • Update and maintain accurate records of training activities and participant information;
  • Maintain an ongoing Training Calendar to ensure learning resources and opportunities are maximized;
  • Develop and manage a central internal resource library of videos/books/magazines that can be utilized by all employees;
  • Share responsibilities for the integration and orientation process of new hires;
  • Assist with the implementation of new policies, procedures, and standards;
  • Prepare and submit monthly training reports;
  • Inspire the Hotel's Branding, Culture and Brand Standard at all time;
  • Ensure that all Ambassadors comply with the Hotel policies and procedures as well as Government regulations pertaining to employment practice;
  • Assist HRM to review and update HR policies and procedures and other human resources materials; monitor present and future trends in the local labor situation, social legislation, the administration of the Performance Appraisal Program and act in an advisory capacity to Department Heads in such process;
  • To counsel Hotel personnel as and when needed in areas such as career planning, training and development and Ambassador Relations;
  • Oversee the organization and execution of Ambassadors’ social, athletic and recreational activities;
  • Maintain good working relations with all departments and all professional external contacts.

Quyền lợi được hưởng

  • Full social insurance, PVI personal health care
    Bảo hiểm xã hội đầy đủ, bảo hiểm sức khỏe PVI;
  • Annual leave, Public Holidays benefits
    Ngày phép năm và chế độ nghỉ lễ theo quy định;
  • Home visit, relatives visit allowance
    Chế độ về thăm nhà và người thân thăm nhân viên;
  • Accommodation, meal allowance, transportation to work
    Trợ cấp sinh hoạt: ăn, ở, phương tiện đi làm,…
  • Extremely competitive incomes & incentives
    Các thu nhập lương và thưởng cạnh tranh;
  • Professional, friendly and classy working environment
    Môi trường làm việc chuyên nghiệp & thân thiện;
  • Develop, grow and innovate your talent through learning programs by Wyndham University
    Phát triển tài năng qua hệ thống đào tạo Đại học Wyndham;
  • Employee benefit offering discounted rates at Wyndham Garden Grandworld Phu Quoc
    Ưu đãi giá nhân viên khi sử dụng dịch vụ tại khách sạn.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's Degree in Human Resources, Hospitality Management, Bussiness Administration or related majors;
  • At least 1 - 2 years of experience in a similar position;
  • Expertise in the field of Human Resources, Learning & Development, Labor code;
  • Proficient in using Microsoft Office;
  • Proactive, hospitality oriented, excellent communication;
  • Excellent in English both verbal and written.

Yêu cầu hồ sơ

  • Hồ sơ gửi về:

    Liên hệ: +84 866 627 765 Mr. Tuan
    Địa chỉ: Bãi Dài, Gành Dầu, Phú Quốc, Kiên Giang
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
Trung Nguyên Franchising Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
82-84 Bùi Thị Xuân, P. Bến Thành, Q.1

Công ty Cổ phần Trung Nguyên Franchising là Công ty thành viên của Tập Đoàn Trung Nguyên. Công ty được thành lập vào ngày 01/07/2011 để quản lý Chuỗi không gian cà phê Trung Nguyên, đánh dấu sự phát triển vượt bậc của mô hình cửa hàng Trung Nguyên.

Hiện nay hệ thống Không gian cà phê Trung Nguyên theo mô hình mới đã có mặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, Bình Dương, Cần Thơ...

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2004

Mission

Xây dựng một cộng đồng nhân loại hợp nhất theo một hệ thống giá trị của lối sống tỉnh thức đem đến thành công và hạnh phúc thực sự.

Những nghề phổ biến tại Trung Nguyên Franchising

Bạn làm việc tại Trung Nguyên Franchising? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trung Nguyên Franchising

Trung Nguyên Franchising

Click để đánh giá